FANDOM

Norman
250px
センリ Senri
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Granatowy
Kolor włosów Granatowy
Miasto Petalburg
Region Hoenn
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Petalburg
Odznaka Odznaka Równowagi
Specjalizacja Typ Normalny
Debiut Nie ma jak w Hoenn!
Postać

Norman jest Liderem Sali w Petalburg i ojcem May i Maxa, a także mężem Caroline. Jest ekspertem w Pokémonach normalnych i daje Odznakę Równowagi trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Bardzo wcześnie w podróży po Hoenn, Ash Ketchum przybył z May do Petalburga w nadziei, że stoczy swoją pierwszą walkę w sali. Ash znalazł Salę Petalburg i spotkał się z Maxem. May zatrzymała go i pozwoliła Ashowi spotkać rodziców, Caroline i Normana. Norman okazał się być prawdziwym Liderem Sali w Petalburgu. Norman używał swojego Pokémona, Vigorotha, aby uratować Torchica May z rąk Zespołu R.

Norman jest dobrym przyjacielem profesora Bircha i najprawdopodobniej to on wysłał May do Littleroot, aby uzyskała swojego pierwszego Pokémona. May ma o nim wówczas mieszane zdanie. W pewnej chwili stwierdza ona nawet, że "chciałaby znać swojego ojca". Świadczy to raczej o tym, że nie układa się między nimi najlepiej.

W odcinku Miłosne zamieszanie!, May i Max próbowali dowiedzieć się, dlaczego Norman i Caroline się kłócą. Okazało się, że Norman rozmiawiał z Siostrą Joy tylko o specjalnym pokazie sztucznych ogni jako darze na rocznicę ślubu.

Ash stoczył bitwę w sali z Normanem w odcinku Równowaga sił!. Wykorzystując swojego Grovyle'a, a także Pikachu i Torkoala, Ash pokonał Normana, ku przerażeniu Maxa. Max ukradł Odznakę Równowagi i zamknął się w szklarni. Norman był w stanie odzyskać odznakę.

Od tamtej pory nie widać go już zbyt często, nie przyjeżdża on nawet na Wielki Festiwal swojej córki, choć zwykle śledzi wszystkie mecze w telewizji. Dzieje się tak, ponieważ jest on zajęty swoją pracą na stadionie.

Charakterystyka

Choć Norman zna Profesora Bircha i wydają się być przyjaciółmi, to jednak względem dzieci nie jest on wcale tak wymagający i oschły. Owszem, jest to kilkakrotnie podkreślone, że nie układało mu się najlepiej z May, jednak gdy widzi, że córka odnalazła swoją pasję i jest w tym całkiem niezła, pozwala jej się realizować w sposób, w jaki odpowiada jej to najbardziej. Lepsze stosunki panują między nim a Maxem, który traktuje Normana jako wzór i w przyszłości chciałby zastąpić ojca na stanowisku Lidera. Dobrze układa mu się z żoną, choć ta bywa czasem o niego zazdrosna. W rzeczywistości jednak, Norman jest bardzo przywiązany do Caroline i pamięta nawet (co wśród mężów bywa rzadkie) o ich rocznicy ślubu. Jego pogodne i przyjazne nastawienie zjednało mu sporą rzeszę fanów w całym regionie Hoenn. Ma on nawet swój własny fanklub. Względem Pokémonów potrafi być wymagający, choć poza walką stara się on o nie dbać z należytą starannością. Od czas powrotu z Kanto, pomaga mu w tym Max. Jego najsilniejszym Stworkiem jest bez wątpienia Slaking. Norman zakłada na siebie czerwoną koszulę z czarnymi pasami i postawionym kołnierzykiem oraz szare spodnie.

Pokémony

Slaking
Norman SlakingDebiut: Miłosne zamieszanie!

Osobny artykuł: Slaking Normana

Slaking to najsilniejszy Pokémon w drużynie Normana, który jest z nim najdłużej. Jego potężne ataki potrafią znokautować nie jednego przeciwnika, zanim ten przystąpi nawet do działania. Ash także miał z nim nie małe kłopoty i tylko dzięki aktywacji specjalnej zdolności Grovyle'a, udaje mu się wygrać z tym olbrzymem.

Ataki
Centro Cios, Trzęsienie Ziemi i Hiper Promień
Vigoroth
200pxDebiut: Nie ma jak w Hoenn! Vigoroth po raz pierwszy pojawia się w odcinku Nie ma jak w Hoenn!, gdzie Norman zgodził się na nieoficjalną walkę z Ashem z powodu braku posiadania mniej niż trzech Pokémonów. Po trudnej walce z Pikachu Asha pomógł w niszczeniu jednej z maszyn Zespołu R, który zaatakował salę.Vigoroth pojawia się również w oficjalnej walce z Ashem w sali, gdzie łatwo pokonał Torkoala Asha. Po tym intensywnie walczył z Pikachu. Podczas walki został sparaliżowany przez Statyczność Pikachu. W końcu bitwa zakończyła się remisem.
Ataki
Rysa i Miotacz Płomieni
Slakoth
200pxDebiut: Miłosne zamieszanie! Slakoth Normana został wykorzystany w walce z Ashem. Mecz rozpoczął się wystawieniem Slakotha przeciwko Pikachu. Wykorzystując szybkość, Pikachu użył Szybkiego Ataku, a ten uniknął go i zaatakował Kulą Cienia. Pikachu zaatakował Stalowym Ogonem, ale ponownie Slakoth uniknął atak. Oszołomiony Pikachu nie był w stanie przeciwstawić się Ukrytej Mocy.

Ash zdaje sobie sprawę, że musi zmienić swoją strategię. Postanawia spróbować atakami elektrycznymi, jednak Slakoth również uniknął Pioruna i zaatakował Zamiecią. Niesamowite zimno uniemożliwiło, by Pikachu atakował, więc Ash wystawia Torkoala. Torkoal używa Miotacza Płomieni, który łatwo pokonuje Zamieć i bezpośredniego trafia Slakotha. Dalej Slakoth nie był w stanie walczyć.

Ataki
Kula Cienia, Ukryta Moc i Zamieć
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki