FANDOM

Plik:File-Normajean.png
Normajean pojawiła się w odcinku Brock wkracza do akcji!.

Normajean poznała Asha i przyjaciół na statku, który kierował się do Twinleaf. Jej Pichu, wraz z resztą Młodych Pokémonów powędrował do Asha i jego przyjaciół, a Normajean był zaniepokojona patrząc na nich. Normajean mówi, że pracuje w Pokémonowym Centrum opieki dziennej jako praktykant i że te Pokémony są pod jej opieką. Następnie wprowadza się do grupy. Jest zachwycona, gdy dowiaduje się, że Brock jest hodowcą Pokémon, uznając, że pracuje w Centrum opieki dziennej.

Później kilka Tentacruelów trafia na statek, gdy Zespół R zaburza ich spokój pod wodą. Zaczynają atakować wszystkich na pokładzie. Kilka Pokémonów, w tym Pokémony Normajean zostały otrute przez Tentacruelów. Zabrano ich pod opiekę Brocka, ponieważ na pokładzie nie było Siostry Joy. Brock, z pomocą swoich przyjaciół, próbuje różnych metod, aby spróbować i uzdrawiać chore Pokémony, ale kończy się niepowodzeniem. Nagle, Happiny Brocka przekształciła się w Chansey, a następnie użyła Miękkości do uleczenia Pichu i reszty. Normajean i jej Pokémony były wdzięczne Brockowi.

Pokémony

Pod opieką

Plik:Normajean's Pichu.png Pichu

Pichu Normajean po raz pierwszy pojawił się na statku w kierunku Twinleaf, gdzie spotkał Asha i innych. Gdy Tentacruele zaczęły atakować statek i Pokémony, Pichu próbował chronić Normajean i jej Pokémony za pomocą Elektrowstrząsu, ale został otruty przez Tentacruele. Pichu, wraz z resztą zatrutych Pokémonów, znalazł się pod opieką Brocka na pokładzie. Brock próbował wielu metod, aby spróbować uleczyć chorych, ale bezskutecznie. Po tym jak Happiny Brocka przekształciła się w Chansey, użyła Miękkości do uleczenia Pichu i innych.

Pichu zna tylko Elektrowstrząs.

Debiut Brock wkracza do akcji!
Plik:Normajean's Igglybuff and Cleffa.png Igglybuff i Cleffa

Igglybuff i Cleffa Normajean byli jednymi z Niemowlęcych Pokémonów na pokładzie statku. Używali Gromu na Tentacruelach atakujących statek, ale również zostali otruci.

Igglybuff i Cleffa znają tylko Grom.

Debiut Brock wkracza do akcji!
Plik:Normajean's Teddiursa.png Teddiursa

Teddiursa Normajean był jednym z Niemowlęcych Pokémonów na pokładzie statku. Używał Gromu na Tentacruelach atakujących statek, ale również został otruty.

Teddiursa zna tylko Grom.

Debiut Brock wkracza do akcji!
Plik:Normajean's Azurill.png Azurill

Azurill Normajean był jednym z Niemowlęcych Pokémonów na pokładzie statku. Używał Wodnej Broni na Tentacruelach atakujących statek, ale również został otruty.

Azurill zna tylko Wodną Broń.

Debiut Brock wkracza do akcji!
Plik:Normajean's Smoochum.png Smoochum ♀

Smoochum Normajean była jednym z Niemowlęcych Pokémonów na pokładzie statku. Używała Gromu na Tentacruelach atakujących statek, ale również została otruta.

Smoochum zna tylko Grom.

Debiut Brock wkracza do akcji!
Plik:Normajean's Wynaut.png Wynaut

Wynaut Normajean był jednym z Niemowlęcych Pokémonów na pokładzie statku. Używał Plusku, by odwrócić Trujące Żądło Tentacruelów, kiedy atakowali statek, ale także został zatruty.

Wynaut zna tylko Plusk.

Debiut Brock wkracza do akcji!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki