Fandom

Pokémon Wiki

Noivern Asha

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Noivern Asha
サトシのオンバーン Satoshi's Onvern
Ash Noivern.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Ash
Miejsce złapania Droga 15
Obecna lokalizacja Z Ashem
Historia
Debiut Niezbyt Lotny Początek!
Wykluty w Niezbyt Lotny Początek!
Złapany w Niezbyt Lotny Początek!
Ewoluuje w An Electrifying Rage!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Noivern Asha (jap. サトシのオンバーン Satoshi's Onvern ) - Piąty złapany pokemon Asha w Kalos.

Historia

Ash Noibat Egg.png

Jajko Noibata

W Niezbyt Lotny Początek!, Noibat był w swoim jajku, gdy został pierwszy raz znaleziony przez Hawluchę, który właśnie był podczas treningu. Pokemon przyniósł jajko do Asha i jego przyjaciół, gdzie mialo się wykluć. W odpowiedzi, Ash, Pikachu, Fletchinder, Hawlucha, Bonnie, Dedenne, Pancham, i Chespin objęli jajko by utrzymać jego ciepło, a Fletchinder użył zdolności Ciała Ognia, by pomóc w ocieplaniu jajka.

Kiedy Noibat się wykluł, jako pierwszego zobaczył Asha. Nowo wykluty pokemon zapoznał się z nim i jego Pokemonami. Noibat był bardzo zestresowany, więc użył potężnego Super Dźwięku, raniąc uszy wszystkich. W końcu Ash uspokoił Pokemona. Następnie grupa wpadła na pomysł, by dać Noibatowi jagody. Noibat użył ultradźwięków, by sprawdzić, która jagoda jest dojrzała. Następnie Noibat próbował nauczyć się latać, co zakończyło się upadkiem i głośnym Super Dźwiękiem. Paczka postanowiła pomóc Noibatowi za pomocą Hawluchy i Fletchindera. Pomimo poprawy Noibata, dalej nie byl w stanie latać. Podczas treningu z Hawluchą i Fletchinderem, pojawił się Zespół R, łapiac w sieć Hawluchę i Noibata, którego chcieli ewoluować w Noiverna. W trakcie porwania, Noibat został uratowany przez Hawluchę.

Dwa latające pokemony były przywiązane do drzewa. Noibat próbował użyć Super Dźwięku na złoczyńcach, jednak Ci mieli specjalne słuchawki, które chroniły ich przed ultradźwiękami. Hawlucha zdołał przeciąć linę wykorzystując swoje pazury i próbował wraz z Noibatem ucieknąć, jednak zostali szybko spostrzeżeni przez Zespół R. Pokemonom udało się uciec z rąk złodziejaszków, dzięki pokonaniu Inkaya dzięki Salto Ciosu Hawluchy, tak samo jak i pokonaniu Pumpkaboo. Podczas dalszego uciekania przed trio, Noibat zauważył jaskinię, po czym kazał Hawluchy ukryć się w niej. Wewnątrz ciemnej jaskini, Jessie, James, i Meowth próbowali schwytać ich w pułapkę zastawioną przez Inkaya i Pumpkaboo. Noibat użył echolokacji wyczuwając trio, po czym Hawlucha kopniakiem zniszczył ich słychawki, pozwalając Noibatowi użyć Super Dźwięku, powodując ucieczkę złej bandy. Następnie Ash pokonał Zespół R używając Frogadiera i Pikachu, pozwalając przy tym uciec Hawluchy i Noibatowi uciec z jaskini. Potem, Noibat przyjął propozycję Asha by doszedł on do jego drużyny, po czym mały stworek został złapany przez Poké Balla. Kolejnie, Noibat został przywołany do bohaterów, by znów móc trenować z Hawluchą i Fletchinderem.

W Sztafeta na niebie! kontynuuje naukę latania wraz z Fletchinderem i Hawluchą. Noibat próbował walczyć z silnymi wiatrami, ale Hawlucha nauczył go jak radzić sobie z nimi. Następnie grupa zauważyła Starly, Staravię i Staraptora. Poszli oni za nimi, by dowiedzieć się skąd one są. Pokemony zaprowadziły ich do miejsca, gdzie odbywają się zawody Podniebnej Sztafety Pokemon, gdzie odkryli, że ptaki należą do Mistrza Podniebnej Sztafety, Ornisa. Później, Ash zapisał Fletchindera, Hawluchę i Noibata na zawody. Ash użył Noibata w ostatniej sekwencji zawodów. Zaczął jako pierwszy, jednak Starly lecący tuż za nim miał tą przewagę, że Noibat nie opanował w pełni sztuki latania. Choć Noibat pozostał na pierwszym miejscu, napotkał on silne wiatry, z którymi się borykał. Starly wykorzystał to na swoją korzyść i wyścignął Noibata. Przypominajac sobie trening z Hawluchą, udało mu się przezwyciężyć wiatry i walczyć dalej o wygraną, po czym leciał łeb w łeb ze Starly. Ostatecznie, Noibat skończył na drugim miejscu, przez co był rozczarowany na początku, ale okazało się, że uszczęśliwił swoich przyjaciół faktem, że nauczył się w pełni latać.

Ash Noibat.png

Jako Noibat

W Meeting at Terminus Cave!, Noibat był używany do poruszania się po Terminus Cave, używając echolokacji w połączeniu z reflektorem Clemonta, ogniem Braixena i rentgenowskim wzrokiem Luxraya. Podczas bitwy z Zespołem Flare, Noibat oszołomił Drapiona Celosii Super Dźwiękiem i pokonał go z nowo nauczoną Akcją, Ale został uderzony Stalową Głową Bisharpa. Noibat kontynuował walkę o Squishy, który przekształcił się w 10% Formę i pokonał Pokemona Zespołu Flare.

W A Windswept Encounter!, gdy grupa zatrzymała się, by odpocząć, Noibat latał sobie po okolicy, przypadkowo staranował dzikiego Brelooma, niszcząc mu bukiet kwiatów, który Breloom miał zamiar dać Pomarańczowo-kwiecistej Floette, której chce wyznać miłość. Gdy Noibat próbował przeprosić za zniszczenie kwiatów, Breloom zaatakował go Trującym Pyłem, a natsępnie uderzył go za pomocą pazurów. Gdy FLoette pojawiła się, uleczyła Noibata za pomocą Aromaterapii i zaprzyjaźniła się z nim. Gdy Noibat leciał ze swoją nową przyjaciółką na jego plecach, Breloom załamał się i wpadł w furię, każąc zaprzyjaźnionym Beedrillom zaatakować Noibata, by zabrać odn iego Floette. Noibat chciał obronić FLoette, walcząc z Breloomem jeden na jednego, ale został pokonany. Pikachu chcial pomóc, jednak Hawlucha zatrzymał go, a Ash wytłumaczył mu, że Noibat che udowodnić swoją wartość jako pełnoprawny wojownik. Noibatowi udało się zaatakować Brelooma Akcją, jednak przegrał. Przed zakończeniem walki przez Brelooma, Floette uratowała Noibata, jednak wraz z Breloomem została porwana przez Zespół R. Noibat użył echolokacji by znaleść ich po tym, gdy maszyna Clemonta zniszczyła się. Pokemon szybko znalazł porwanych. Po kilku nieudanych próbach zniszczenia klatki Akcją, w której znajdowali się Breloom i Floette, Noibat nauczył się Akrobacji i sukcesywnie zniszczył klatkę. Następnie ponownie użył tego ruchu, by pokonać Inkaya Jamesa, po czym "Zespół R znowu błysnął"

W An Electrifying Rage!, Ash użył noibata by poruszać się po jaskini, gdyż Ash musiał dostarczyć lek do szpitala w Miasteczku Ikazuchi. Na drodze, zostali zaatakowani przez szalejącego Zapdosa. Noibat był świadkiem walki Talonflame'a i Hawluchy przeciwko Zapdosowi. Chociaż oboje byli w idealnym otoczeniu ( powietrzu ), Zapdos pokonał Talonflame'a dzięki przewadze typów. W walce z Hawluchą było podobnie. Gdy pokonany Hawlucha spadał na ziemię, Noibat szybko poleciał na pomoc pokemonowi, przy czym wyewoluował w Noiverna i z extra szybkością złapał Hawluchę. Po uratowaniu Hawluchy, Noivern przystąpił do walki z Zapdosem. Ze zdobytą dzięki ewolucji szybkością i mocą, miał możliwość zaatakować Zapdosa. Pokemon uderzył legendarnego ptaka nowo nauczonym Boom Wybuchem. Za rozkazem Asha, Noivern sprowadził Zapdosa między klify za pomocą super szybkości, po czym zaatakował go potężnym Boom Wybuchem i wystrzelił Zapdosa między pasma górskie. Gdy Noivern zyskał przewagę, Zespół R pojawił się i próbował uzyskać Zapdosa, jednak Noivern i Pikachu pokonali ich. Gdy Zapdos uspokoił się i przekonał się o mocy Noiverna, burza zakończyła się i nastała piękna pogoda. Gdy Ash spotkał się z przyjaciółmi, Noivern siedział na drzewie, i jadł jagody po wyczerpującym długim dniu.

W The Synchronicity Test!, Noivern został wybrany przez Asha do walki z Metangiem Alaina. Bitwa zaczęła się od zderzenia Akrobacji i Metalowego Pazura, po którym Noivern przeciwdziałał Psychoszokowi Boom Wybuchem. udało mu się przebić atak i uderzyć Metanga Boom Wybuchem, jednak przeciwnik zakontraktował kolejnym Psychoszokiem. Noivern uniknął Psychoszok Akrobacjami, jednak wkońcu ozstał uderzony. Po szybkim otrząśnięciu się, udało mu się uniknąć Ciosu Meteoru. gdy Metang oberwał kolejnym Boom Wybuchem, nastało ponowne zderzenie Akrobacji i Metalowego Pazura. Gdy dym opadł, Metang dobił Noiverna, pokonujac go. Ash podziękował Noivernowi za dobrą bitwę.

Osobowość i cechy

Ash and Noibat.png

Z Ashem, jako Noibat

Po wykluciu, szybko przywiązał się do Asha. Był również pod wrażeniem umiejętności Hawluchy, podczas jego debiutu. Jako nowo narodzony pokemon był bardzo zdenerwowany, gdy nie mógł opanować umiejętności latania. By podkreślić swoje zestresowanie, używa potężnego ataku Super Dźwięku. W Sztafeta na niebie!, robił tak samo, gdy był niezadowolony. Podobnie jak inne Noiverny, ma słabość do jagód, jednak jest też wybredny, gdy wyczuwa, że jagoda jest złej jakości.

Jako Noibat miał możliwość wykorzystania fal ultradźwiękowych, których po raz pierwszy użył podczas swojego debiutu w Niezbyt Lotny Początek!, by sprawdzić, czy jagody są dobre, czy złe. Później użył zdolności echolokacji by wykryć Zespół R, żeby Hawlucha zaatakował ich niezauważony.

Noivern pokazał mieć bardzo dobre relacje z Ashem. Jak widać, Noivern może być łatwo uspokojony przez Asha i uwielbia uwielbia przebywać ze swoim trenerem. Ma też dobre relacje z Talonflamem i Hawluchą, którzy pomogli mu nauczyć się latać, gdy ten był jeszcze Noibatem. Noivern wydaje się również podobny do Asha. Wydaje się, że czerpie inspirację z niego. Gdy uczestniczył w Podniebnej Sztafecie Pokemon, Noivern był zdeterminowany, by wygrać i zdobył drugie miejsce dzięki zachęcie Asha. Podobnie jak Gliscor, Noivern zdaje się zawsze pytać o zgodę Asha i jest zdenerwowany, gdy ten odmawia mu szansy wykazania się. Stało się też tak podczas Podniebnej Sztafety Pokemon, gdy był zdenerwowany, bo zakończył rywalizację na drugim miejscu. Gdy Ash pochwalił go, humor wrócił do Noiverna.

Podczas wydarzeń w A Windswept Encounter!, Noivern chciał udowodnić sobie, że może sam załatwić swoje sprawy. Ash i Hawlucha zrozumieli to i nie chcieli pozwolić Pikachu pomóc Noibatowi w walce, mimo, że jego przeciwnik miał przewagę.

Gdy ewoluował, Noivern stał się o wiele silniejszy niż wcześniej i jest gotów walczyć z silnymi i potężnymi przeciwnikami, takimi jak Zapdos.

Znane Ataki

Nazwa ataku Po raz pierwszy użyty
Ash Noivern Dragon Claw.png
Używając Smoczego Pazura
Super Dźwięk Niezbyt Lotny Początek!
Akcja Meeting at Terminus Cave!
Akrobacje A Windswept Encounter!
Boom Wybuch An Electrifying Rage!
Smoczy Pazur A Full-Strength Battle Surprise!

Galeria

Ciekawostki

Pokémony Asha
{{{link}}}
Przy sobie PikachuRowlet
W laboratorium Oaka BulbasaurCharizardKinglerMukTaurosySnorlaxHeracrossBayleefQuilavaTotodileNoctowlDonphanSwellowSceptileCorphishTorkoalGlalieStaraptorTorterraInfernapeBuizelGliscorGibleUnfezantOshawottPigniteSnivyScraggyLeavannyPalpitoadBoldoreKrookodileTalonflameHawluchaNoivern
Na treningu SquirtlePrimeape
Wypuszczone ButterfreePidgeotLaprasGreninjaGoodra
Wymienione RaticateAipom
Rozdane Beedrill
Nieoficjalne HaunterLarvitar

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki