Fandom

Pokémon Wiki

Nitroładunek

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nitro Ładunek
Typ Ognisty
Kategoria Fizyczny
Jap. nazwa ニトロチャージ
Ang. nazwa Flame Charge
Categoría:Lista de movimientos [[Categoría:Movimientos de categoría {{{categoría}}}]] Categoría:Movimientos de tipo fuego [[Categoría:Movimientos de tipo {{{tipoconcurso}}}]] [[Categoría:Movimientos de {{{generación}}} generación]]

Nitro Ładunek to ruch fizyczny typu ognistego.

Użytkownik znajduje się w ogniu i atakuje przeciwnika.

Pokémony znające ten atak

Pokémon Typ(y) Właściciel Debiut
499 mini.png Pignite Ogień Walka Bianca BW013
498 mini.png Tepig Ogień Ash BW016
522 mini.png Blitzle Elektro Stephan BW028
523 mini.png Zebstrika Elektro Elesa BW049
555 mini.png Darmanitan Ogień Ojciec Bianci BW049
513 mini.png Pansear Ogień Chili BW058
499 mini.png Pignite Ogień Walka Ash BW077

Metody używania ataku

Pignite

Pignite skacze na ziemię raz po raz, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, latając w powietrzu i przygniatając do niego. Jak leci, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Tepig

Ciało Tepiga staje się przedstawione w kolorze czerwonym i czerwone okręgi energii wypadają przed jego ciało. Tepig następnie piegnie na przeciwnika przez czerwone okręgi i jego ciało staje się otoczone przez kulę ognia czerwono-żółtego. Następnie robi skok i leci w powietrze, a potem uderza w przeciwnika, lub Tepig skacze po ziemi przednimi łapami, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę lub czerwono-żółte płomienie i Tepig skacze na przeciwnika. Następnie zatrzaskuje jego ciało na przeciwniku. Jak skacze, pozostawia strumień czerwono-żółtego ognia lub Tepig atakuje przeciwnika i jego ciało staje się otoczone przez kulę ognia czerwono-żółtego. Tepig następnie uderza jego ciałem w przeciwnika. Jak to działa, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Blitzle

Blitzle staje na tylnych nogach, a następnie uderza nimi po ziemi, powodując potężny obłok kurzu i pyłu, który pokrywa jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwonego i żółtego, a potem atakuje przeciwnika.

Zebstrika

Zebstrika skacze po ziemi, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, przygniatając do niego. Jak to działa, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Darmanitan

Darmanitan skacze na ziemię, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, latając w powietrzu i przygniatając do niego. Jak leci, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Pansear

Pansear stąpa po ziemi, jedną nogą po drugiej, aż chmura pyłu obejmuje jego ciało. Jego ciało zostaje otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, latając w powietrzu i przygniatając go. Kiedy leci, strumień czerwono-żółtego ognia jest z tyłu.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki