FANDOM

Ognista Szarża
Flame Charge VII
W walce
Typ
Ogień
Kategoria
Physical
Moc
50
Celność
100%
PP
20
Maks PP
32
Informacje
Wprowadzenie
V generacja
Pokazy
Świetny
Dodatkowe efekty
Priorytet
+0
Kontakt
Tak
Uderzenie krytyczne
+0
Cel
Przeciwnik Przeciwnik Przeciwnik
Użytkownik Sojusznik Sojusznik
Dowolny Pokémon obok

Ognista Szarża-fizyczny atak typu ognistego wprowadzony w Generacji V.

Efekt

Zadaje obrażenia oraz obniża szybkość użytkownika o jeden poziom.

Pokémony znające ten atak

Pokémon Typ(y) Właściciel Debiut
Plik:499 mini.png Pignite Ogień Walka Bianca BW013
Plik:498 mini.png Tepig Ogień Ash BW016
Plik:522 mini.png Blitzle Elektro Stephan BW028
Plik:523 mini.png Zebstrika Elektro Elesa BW049
Plik:555 mini.png Darmanitan Ogień Ojciec Bianci BW049
Plik:513 mini.png Pansear Ogień Chili BW058
Plik:499 mini.png Pignite Ogień Walka Ash BW077

Metody używania ataku

Pignite

Pignite skacze na ziemię raz po raz, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, latając w powietrzu i przygniatając do niego. Jak leci, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Tepig

Ciało Tepiga staje się przedstawione w kolorze czerwonym i czerwone okręgi energii wypadają przed jego ciało. Tepig następnie piegnie na przeciwnika przez czerwone okręgi i jego ciało staje się otoczone przez kulę ognia czerwono-żółtego. Następnie robi skok i leci w powietrze, a potem uderza w przeciwnika, lub Tepig skacze po ziemi przednimi łapami, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę lub czerwono-żółte płomienie i Tepig skacze na przeciwnika. Następnie zatrzaskuje jego ciało na przeciwniku. Jak skacze, pozostawia strumień czerwono-żółtego ognia lub Tepig atakuje przeciwnika i jego ciało staje się otoczone przez kulę ognia czerwono-żółtego. Tepig następnie uderza jego ciałem w przeciwnika. Jak to działa, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Blitzle

Blitzle staje na tylnych nogach, a następnie uderza nimi po ziemi, powodując potężny obłok kurzu i pyłu, który pokrywa jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwonego i żółtego, a potem atakuje przeciwnika.

Zebstrika

Zebstrika skacze po ziemi, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, przygniatając do niego. Jak to działa, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Darmanitan

Darmanitan skacze na ziemię, jedną nogą, a potem drugą, aż tuman kurzu obejmuje jego ciało. Jego ciało staje się otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, latając w powietrzu i przygniatając do niego. Jak leci, czerwono-żółty strumień ognia jest z tyłu.

Pansear

Pansear stąpa po ziemi, jedną nogą po drugiej, aż chmura pyłu obejmuje jego ciało. Jego ciało zostaje otoczone w kulę ognia czerwono-żółtego i skacze w przeciwnika, latając w powietrzu i przygniatając go. Kiedy leci, strumień czerwono-żółtego ognia jest z tyłu.