Fandom

Pokémon Wiki

Ninetales

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
037MS.png Vulpix
Pokémon
Jigglypuff 039MS.png
#038
Generacja I
Ninetales
キュウコン Kyukon
038MS.png
Ninetales.png
Ninetales
Ninetales Alola.png
Ninetales Alolański

Pokémon Lis
Typy
Ogień LódBaśń
Ninetales Alolański
Zdolności
Ognisty Błysk Płaszcz Przeciwśniegowy
Alolański

Susza
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na trzy samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
19,9 kg 1,1 m
Statystyki
HP
73
Atak
76
Obrona
75
Sp. Atak
81
Sp. Obrona
100
Szybkość
100
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08.png Plik:F038.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Ninetales

Ninetales (jap. キュウコン kyukon) - Pokemon lis. Ninetales jest pokemonem typu ognistego. Jego preewolucją jest Vulpix, który może stać się Ninetalesem za pomocą kamienia ognistego.

W regionie Alola występuje inna odmiana Vulpixa. Ta odmiana jest pokemonem typu lodowego i bajkowego.

Wygląd

Ninetales to dostojny pokemon, który wyglądem przypomina lisa. Jego sierść jest gęsta i kremowa. Na głowie ma gęstą grzywkę. Zamiast jednego ogona Pokemon ma ich aż dziewięć. Końce każdego z nich są pomarańczowe. Oczy stworzenia są czerwone.

W regionie Alola wygląd stworzonka uległ diametralnej zmianie. Sierść stała się błękitna, a na końcu łap, grzywki i ogonów biała. Grzywka zrobiła się bardziej falowana, podobnie ogon. Oczy Ninetales są niebieskie.

Ninetales Alolański

Ninetales Alolański żyje w śnieżnych szczytach, które są czczone w regionie Alola jako święte góry. Są one traktowane jako święci emisariusze, a ludzie spotykają ich z lękiem i strachem. Osobowość tego Pokemona jest niezwykle delikatna, a czasem pomaga to ludziom, którzy wydają się być w niebezpieczeństwie. Jednak nie okazuje on litości dla nikogo i niczego, kto ośmiela się uszkodzić jego terytorium.

Ninetales Alolański jest w stanie produkować kryształki lodu z futra, które obejmuje jego ciało. Może używać tych kryształków lodu do blokowania ataków, lub może z nich tworzyć kulki lodu, króre wystrzeliwuje jak pociski w stronę przeciwników. Moc tych lodowych pocisków jest na tyle duża, aby mogła rozdrobnić skały!

Ewolucja

Vulpix ewoluuje w Ninetalesa pod wpływem ognistego okruchu, Ninetales jest ostateczną formą Vulpixa.

037.png038.png

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki