Fandom

Pokémon Wiki

Nincada

3049stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Nincada to Pokémon typu robaczego i ziemnego. Ewoluuje w Ninjaska lub Shedinję.

Biologia

Fizjologia

Nincada to mały, białawy Pokémon owad. Tylne nogi Nincady są białe, podczas gdy przednie kończyny są brązowe. Nincada ma małe, zielone skrzydła na plecach, mały spiczasty pysk i antenki na twarzy. Nincada posiada cienki pasek w kształcie "V" między oczami. Ma czarne oczy.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Ze względu na swoje ostre pazury, Nincada ma dostęp do ruchów takich jak Ciosy Furii czy Metalowy Pazur.

Zachowanie

Wykorzystując swoje anteny, odnajduje swoje otoczenie w czarnej jak smoła ciemności gleby. Nincada nie wytrzymuje w jasnym świetle słonecznym przez co unika go. Nincada wykorzystuje swoje ostre pazury, aby wyrzeźbić korzenie drzew i wchłaniać wilgoć i składniki odżywcze.

Siedlisko

Nincada żyje zakopany w ziemi i zwykle pozostaje pod ziemią aż do ewolucji. Jest z dala od światła słonecznego.

Dieta

Nincada utrzymuje się przez picie składników odżywczych z korzeni drzew. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Nincada pierwszy raz pojawił się w odcinku Plan trzech zespołów. Należał on do chłopca o imieniu Keanu, który mieszkał w tajnej bazie.

Drugoplanowe role

W odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu! Część 1, Kellyn użył przechwytu na Nincadzie.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG027 Nincada, Pokémon zwykle żyjący pod ziemią. Ostrymi pazurami miażdży korzenie drzew, z których czerpie wodę i substancje odżywcze.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki