FANDOM

Nicole to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Podły Lotad.

Historia

Nicole jest siostrą Rity i Natalii. Razem z nimi prowadzi kwiaciarnię zlokalizowaną w pobliżu jeziora Lotadów.

Rita pojawiła się po raz pierwszy, kiedy Natalia przyprowadziła Asha i jego przyjaciół do kwiaciarni. Po skrzyczeniu młodszej siostry za bycie niemiłą dla podróżnych, kobieta zaoferowała bohaterom posiłek i ciasto z Oran Jagód, które sama upiekła. Podczas jedzenia Nicole, wraz z siostrą Ritą, zaproponowała grupie zwiedzenie ogrodu w celu poznania wszystkich rodzajów jagód. Podczas spaceru Ash zainteresował się Tamato Jagodami, lecz Nicole szybko zatrzymała go przed ich jedzeniem ze względu na ich pikantność.

Później Nicole poinformowała Ritę i gości o zniknięciu Natalii. Jej starsza siostra oraz Ash i Brock udali się na jej poszukiwania, podczas gdy ona została w kwiaciarni razem z May i Maxem. Później, gdy Zespół R postanowił ukraść Lotady, Nicole była świadkiem, jak Pikachu Asha i Lotad, który później dołącza do drużyny Brocka, pokonali złoczyńców.

Nicole ma dużą wiedzę na temat jagód oraz efektów, jakie wywierają one na Pokémonach.

Pokémony

Pod opieką

Lotad (wiele)
EP288 Flower Shop Lotad
Nicole i jej siostry opiekują się Lotadami mieszkającymi w pobliskim jeziorze, które są najczęściej wykorzystywane do pomocy w ich kwiaciarni. Po raz pierwszy pojawiły się, gdy Ash i jego przyjaciele przestraszyli się ich podczas kąpieli w jeziorze. Po chwili bohaterowie odkryli, że są nieszkodliwi, a następnie Pokémony pokazały im olśniewający występ, używając Wodnych Broni. Później Lotady zostały schwytane przez Zespół R, ale udało im się uwolnić dzięki pomocy Pikachu Asha i Lotada, który potem dołączył do drużyny Brocka.

Jedynym znanym ruchem Lotadów jest Wodna Broń. Dodatkowo Lotad Brocka znał także Ostry Liść.

Debiut Podły Lotad

Aktorzy głosowi

Japonia: 進藤尚美 Naomi Shindō
Stany Zjednoczone: Bella Hudson
Polska: Katarzyna Łukaszyńska