Fandom

Pokémon Wiki

Nicole

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:Nicole.png
Nicole pojawiła się w odcinku Podły Lotad. Ma dwie siostry, Natalie i Ritę, z którymi razem prowadzi kwiaciarnię znajdującą się w pobliżu jeziora Lotadów.

Po skrzyczeniu jej młodszej siostry Natalie, że jest nie miła dla podróżnych, Nicole zaoferowała Ashowi i grupie zatrzymanie się na obiad i spróbowanie ciasta z Oran Jagód. Jedząc, Nicole, wraz z siostrą Ritą, zwróciła się do grupy z prośbą o zwiedzenie ogrodu, aby zobaczyć wszystkie rodzaje jagód. Podczas tournée po ogrodzie, Ash zainteresował się Tamato Jagodami, lecz Nicole szybko zatrzymała go przed ich jedzeniem ze względu na ich pikantność.

Nicole jest bardzo kompetentna jeśli chodzi o jagody i ich skutki.

Pokémony

Pod opieką

200px Lotad (kilka)

Natalie i jej siostry posiadają wiele Lotadów, które są najczęściej używane, aby pomóc w kwiaciarni. Jednego z nich otrzymał Brock. Najpierw pojawili się, gdy Ash i jego przyjaciele przestraszyli ich się podczas pobytu w jeziorze, ale dowiedzieli się, że są nieszkodliwi, pokazując im olśniewającą wydajność przy użyciu Wodnej Broni. Później zostały zdobyte przez Zespół R, ale z pomocą Pikachu i potężnego Lotada, zostały uwolnione.

Lotady znają tylko Wodna Broń. Jednak, Brock wie, że znają też Ostry Liść.

Debiut Podły Lotad

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki