FANDOM

Nick (Japoński: ニック Nick) jest rezydentem w Wiosce Cocona, który się pojawił w Pokémon Ranger: Symbol Strażnika.

Pojawia się po raz pierwszy, kiedy Booker zaprowadza gracza do swojego domku na Wyspie Renbow. Nick pracuje jako praktykant w rzemiośle drzewa pod okiem Bookera, ścisłego lecz widzącego wielki potencjał w swoim uczniu mentora. Nick ma też nawyk wielokrotnego pesymizmu, często myśli zbyt krytycznie o sobie, czy o stanie innych ludzi, przez co Booker żartobliwie nazywa taki nawyk "koszmarami dziennymi". Kiedy ukulele Pichu jest zniszczone przez Łupieżców Pokémonów, Booker wysyła Nicka by ten przyniósł drewno z Wyspy Dolce, dodatkowo prosząc gracza o eskortowanie Nicka. Kiedy Nick'owi udaje się podnieść drzewo ukryte w pustym pniu, przypadkowo włazi na grupkę śpiących Sunkernów. Później, Nick usprawni instrument Pichu, czyniąc ukulele bardziej efektywnym. Potem pomaga Booker'owi naprawić statek Unii Rangerów, kiedy gracz wróci z łodzi podwodnej Blue Eyes.

Ciekawostka

  • Jedno z pesymistycznych "dziennych koszmarów" Nicka właściwie okazało się prawdą: w pewnej chwili w grze, Nick mówi że partner gracza najwidoczniej jest związany liną. Później ta hipoteza okazała się właściwa, kiedy to Red Eyes przyprowadza do Ruin Daybreak związanego partnera.

Niezależne postacie w serii Pokémon Ranger
Fiore LunickSolanaSpenserJoelCameronElitaMurphAriaPercyChrisLind
LeilaniKeithFreddieProfesor HastingsLarrySenny FacetBrygada Go-Rock
Almia BarlowCrawfordLuanaOllieElaineKeithRhythmiIsaacMelodyProfesor HastingsErmaWendySvenLinda
MurphPamurMrs. WinterPonteMs. AprilLamontMr. KaplanMs. ClaireJaniceMr. WoodwardMimiKyleOscar
WebsterBrookHenryMały TimWielka BerthaVatona i NageHerbertCzworaczki Go-RockSenny FacetBrighton Hall
Zespół Ciemne SłońceZespół Debonairów
Oblivia BenSummerUkulele PichuBookerBurkhartRalphNickNemaNixieRandLeanneMurphProfesor HastingsSupurna
Stalowo-głowyTanvirKiraRavioEdwardArleyKasaHocusCzworaczki Go-RockSenny FacetŁupieżcy Pokémonów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki