Fandom

Pokémon Wiki

Niania i Papcio

3194strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Nanny and PopPop.png
Niania i Papcio pojawili się w odcinku Kochany, mały James!.

W większości wersji serialu, są oni sługami rodziców Jamesa, którzy dbają o jeden z wakacyjnych domków rodzinnych. Oprócz prowadzenia domu, dobroduszna para zajmuje się wieloma chorymi Pokémonami w rezydencji cieplarnianej i ogrodzie. Gdy James był jeszcze dzieckiem, uwielbiał chodzić do domu na wakacje.

Lat później, Niania i Papcio napotkali Ash i jego przyjaciół, którzy byli zaniepokojeni chorym Munchlaxem May, i zaprosili ich na dwór, aby mogli leczyć chorego Pokémona. Wkrótce potem James przybył na dwór wraz z Jessie, Meowthem i jego chorym Chimecho. Niania i Papcio byli zachwyceni wizytą James, ale w obawie, że będą rozczarowani, gdy się dowiedzą, że jest członkiem Zespołu R, skłamał i przekonał Jessie, Meowtha i grupę Ash, aby pomóc mu w jego kłamstwie. Jessie i Meowth udawali, że są jego sekretarzem i menedżerem.

Jamesowi udało się utrzymać fakt jego członkostwa w Zespole R w ukryciu, a Niania i Papcio pozwolili Jamesowi złapać Mime Jr.'a, który był pod ich opieką. Niania i Papcio wyjaśnili, że zdecydowali się to zrobić, bo myśleli, że James jest miłą osobą. Słysząc to, James postanowił powiedzieć im prawdę. Ci powiedzieli, że choć jest w złej organizacji, James jest miłym człowiekiem i byli zadowoleni, że miał dobrych przyjaciół. James rozstał się z nimi, pozostawiając jego chorego Chimecho pod ich opieką.

Pokémony pod ich opieką

ChimechoChimecho WooperWooper AipomAipom OddishOddish
SpinarakSpinarak

Dane Jamesowi

Mime Jr.Mime Jr.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki