FANDOM

Newton Graceland

ムゲングレイスランドMugen Graceland

250pxNewton Graceland
Płeć Mężczyzna
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Debiut Giratina i Strażnik Nieba

Newton Graceland pojawia się w filmie Giratina i Strażnik Nieba. Jest utalentowanym naukowcem specjalizującym się w badaniu Odwróconego Świata. Jest przyjacielem dla Asha i jego przyjaciół w trakcie filmu.

Newton był mentorem Zero w minionych latach. Wspólnie stworzyli maszynę, która kopiowała moc Giratiny do podróży między wymiarami, pozwalając im na swobodny dostęp do Odwróconego Świata. Chociaż wcześniej byli przyjaciółmi, to kiedy Newton odkrył, że jego wynalazek może spowodować przerażające przeznaczenie, zrezygnował i usunął szkice maszyny.

Później, gdy Zero przebudował i rozmieścił urządzenie, Newton został zmuszony, by włamać się do centralnego komputera urządzenia i zniszczyć go. Ostatni raz widziano go w Gracidei, gdzie oglądał odejście Shayminów.

Newton pojawił się na krótko w dwunastym filmie, gdzie odwiedził Zero w więzieniu.

Technologia

Newton jest mistrzem maszyn. Jego rozległy plecak zawiera liczne ramiona robotów, które wydają się być w stanie poruszać się w celu manipulowania przedmiotami, lub, jak pokazano w filmie, pisać na klawiaturze komputera. Wykorzystuje mały, poręczny komputer i obiektyw. Niewielki komputer podręczny to przewodnik Newtona w czasie przygody w Odwróconym Świecie, ale także pokazuje lokalizację portalu.

Pokémony

Plik:ShieldonNewtona.png Shieldon

Shieldon jest jedynym znanym Pokémonem Newtona. Widać go z nim przez cały czas.

Shieldon zna Błysko Działo i Lodowy Promień.

Debiut Giratina i Strażnik Nieba

Więcej z Fandomu

Losowa wiki