FANDOM

Nestorka
250px
おばば様 Matriarch
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Fioletowy
Kolor włosów Szary
Miasto Wioska Smoków
Region Unova
Debiut Axew w opałach!
Postać

Nestorka pojawiła się w odcinku Axew w opałach!. Sprawuje władzę w Wiosce Smoków.

Historia

Jest głową Wioski Smoków. Niewiele wiadomo o niej, bo nie ma żadnych występów poza wspomnieniami Iris. W retrospekcji okazało się, że była tą, która dała Iris jej Axew z zamiarem rozwijania umiejętności w walkach Pokémon. Wierzyła, że Iris miała umiejętności niezbędne w celu ewoluowania Axew w Haxorusa.

Nestorka pojawiła się w retrospekcji Iris w odcinku Droga Smoczej Mistrzyni!, gdzie wysłała Iris w dalszą drogę, aby stała się Smoczym Mistrzem. Mówiła Iris, że podróż przyniesie jej wiele różnych doświadczeń, zarówno dobrych jak i złych, ale będą one ważne dla rozwoju jej i Axew.

W odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków! nestorka była postrzegana w innej retrospekcji Iris, gdzie obserwowała turniej w Wiosce Smoków. Była świadkiem bitwy Iris przeciwko Smoczemu Mistrzowi Draydenowi i wydawało się, że była zadowolona z wyniku. Nie wiadomo co łączy ją z Draydenem.

Pojawiła się ponownie w odcinku Samotny Deino!, gdzie Iris wspomina, że pomogła przestraszonemu dzikiemu Druddigonowi, który zawędrował do Wioski Smoków.

Nestorka pojawiła się ponownie w filmie piętnastym w retrospekcji Iris, gdzie opowiedziała jej o Kyuremie.

Nestorka pojawiła się osobiście w BW100, gdy Ash i przyjaciele dotarli do wioski.

Pokémony

Dane

Jajo → Axew
Iris Axew debutDebiut: W cieniu Zekroma!

Główny artykuł: Axew Iris

W odcinku Axew w opałach! okazało się, że nestorka dała Iris jej Axew, kiedy miał zaledwie jeden dzień.

Ataki
Rysa i Gniew Smoka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki