Fandom

Pokémon Wiki

Nestorka

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nestorka
250px
おばば様 Matriarch
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Fioletowy
Kolor włosów Szary
Miasto Wioska Smoków
Region Unova
Debiut Axew w opałach!
Postać

Nestorka pojawiła się w odcinku Axew w opałach!. Sprawuje władzę w Wiosce Smoków.

Historia

Jest głową Wioski Smoków. Niewiele wiadomo o niej, bo nie ma żadnych występów poza wspomnieniami Iris. W retrospekcji okazało się, że była tą, która dała Iris jej Axew z zamiarem rozwijania umiejętności w walkach Pokémon. Wierzyła, że Iris miała umiejętności niezbędne w celu ewoluowania Axew w Haxorusa.

Nestorka pojawiła się w retrospekcji Iris w odcinku Droga Smoczej Mistrzyni!, gdzie wysłała Iris w dalszą drogę, aby stała się Smoczym Mistrzem. Mówiła Iris, że podróż przyniesie jej wiele różnych doświadczeń, zarówno dobrych jak i złych, ale będą one ważne dla rozwoju jej i Axew.

W odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków! nestorka była postrzegana w innej retrospekcji Iris, gdzie obserwowała turniej w Wiosce Smoków. Była świadkiem bitwy Iris przeciwko Smoczemu Mistrzowi Draydenowi i wydawało się, że była zadowolona z wyniku. Nie wiadomo co łączy ją z Draydenem.

Pojawiła się ponownie w odcinku Samotny Deino!, gdzie Iris wspomina, że pomogła przestraszonemu dzikiemu Druddigonowi, który zawędrował do Wioski Smoków.

Nestorka pojawiła się ponownie w filmie piętnastym w retrospekcji Iris, gdzie opowiedziała jej o Kyuremie.

Nestorka pojawiła się osobiście w BW100, gdy Ash i przyjaciele dotarli do wioski.

Pokémony

Dane

Jajo → Axew
Iris Axew debut.pngDebiut: W cieniu Zekroma!

Główny artykuł: Axew Iris

W odcinku Axew w opałach! okazało się, że nestorka dała Iris jej Axew, kiedy miał zaledwie jeden dzień.

Ataki
Rysa i Gniew Smoka

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki