FANDOM

Plik:Natalie.png
Natalie pojawiła się w odcinku Podły Lotad. Jest najmłodszą siostrą Rity i Nicole.

Natalie, wraz z jej starszą siostrą, prowadzą kwiaciarnię niedaleko jeziora Lotadów. Kiedy Ash i przyjaciele bawili się w jeziorze z Lotadami, Natalie pouczyła ich, że to jezioro Lotadów i nie wolno tu pływać. Jednak starsza siostra Natalie, Nicole wyzwała ją, że jest niegrzeczna dla podróżników. Kiedy Natalie zobaczyła jak Brock traktuje jej siostry z większą dobrocią, zrobiła się zazdrosna, ukazując zauroczenie w nim.

Później, gdzie tylko Brock poszedł, Natalie szła od razu za nim, robiąc dla niego wszystko czego tylko zapragnął. Zauroczenie Natalie w Brocku pakuje ją także w kłopoty, kiedy decyduje się samodzielnie znaleść dla niego Sitrus Jagody myśląc, że to mogło by pomóc Brockowi w zostaniu najlepszym hodowcą. Po tym jak znalazła owoc, Natalie nagle zostaje zaatakowana przez rój Beedrilli. Brock przybywa z pomocą i ratuje Natalie z niebezpieczeństwa.

Na koniec odcinka, Natalie daje Brockowi liste owoców i jaki efekt wywołuje dany owoc u Pokémona, którą obiecała mu na początku odcinka.

Pokémony

Pod opieką

200px Lotad (kilka)

Natalie i jej siostry posiadają wiele Lotadów, które są najczęściej używane, aby pomóc w kwiaciarni. Jednego z nich otrzymał Brock. Najpierw pojawili się, gdy Ash i jego przyjaciele przestraszyli ich się podczas pobytu w jeziorze, ale dowiedzieli się, że są nieszkodliwi, pokazując im olśniewającą wydajność przy użyciu Wodnej Broni. Później zostały zdobyte przez Zespół R, ale z pomocą Pikachu i potężnego Lotada, zostały uwolnione.

Lotady znają tylko Wodna Broń. Jednak, Brock wie, że znają też Ostry Liść.

Debiut Podły Lotad

Więcej z Fandomu

Losowa wiki