FANDOM

Natalia to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Podły Lotad.

Historia

Natalia jest najmłodszą siostrą Rity i Nicole. Razem z nimi prowadzi kwiaciarnię zlokalizowaną w pobliżu jeziora Lotadów.

Kiedy Ash i jego przyjaciele bawili się w pobliskim jeziorze z Lotadami, Natalia spotkała ich, była na nich zła i kazała im pójść z nią, by dostali wykład. Zaprowadziła ich do Nicole, lecz ta - zamiast ich pouczyć, że to jezioro Lotadów i nie wolno tu pływać - skrytykowała dziewczynkę za bycie niegrzeczną wobec podróżnych. Kiedy Natalia zobaczyła, że Brock traktuje jej siostry z większą życzliwością, stała się zazdrosna, ujawniając, że się w nim podkochuje.

Później, gdy tylko Brock gdzieś poszedł, Natalia szła od razu za nim, robiąc dla niego wszystko, czego tylko zapragnął. Zauroczenie Natalii wpakowało ją jednak w kłopoty, kiedy zdecydowała się samodzielnie udać się do lasu, by znaleźć dla niego Sitrus Jagody, myśląc, że to pomoże mu w zostaniu najlepszym hodowcą. Po tym, jak znalazła owoc, została zaatakowana przez Beedrilla. Na szczęście Brock przybył jej z pomocą i użył Forretressa do przepędzenia Pokémona.

Pod koniec odcinka Natalia dała Brockowi listę jagód wraz z notatką o efekcie, jaki wywołuje dany owoc u Pokémona, którą obiecała mu na początku odcinka.

Natalia została wspomniana przez Brocka w odcinku Niesamowity świat jagód!.

Pokémony

Pod opieką

Lotad (wiele)
EP288 Flower Shop Lotad
Natalia i jej siostry opiekują się Lotadami mieszkającymi w pobliskim jeziorze, które są najczęściej wykorzystywane do pomocy w ich kwiaciarni. Po raz pierwszy pojawiły się, gdy Ash i jego przyjaciele przestraszyli się ich podczas kąpieli w jeziorze. Po chwili bohaterowie odkryli, że są nieszkodliwi, a następnie Pokémony pokazały im olśniewający występ, używając Wodnych Broni. Później Lotady zostały schwytane przez Zespół R, ale udało im się uwolnić dzięki pomocy Pikachu Asha i Lotada, który potem dołączył do drużyny Brocka.

Jedynym znanym ruchem Lotadów jest Wodna Broń. Dodatkowo Lotad Brocka znał także Ostry Liść.

Debiut Podły Lotad

Aktorzy głosowi

Japonia: 西原久美子 Kumiko Nishihara
Stany Zjednoczone: Ashley Fox Linton
Polska: Magdalena Nawrot

Ciekawostki

  • Natalia jest jedną z niewielu kobiet, które zakochały się w Brocku, obok Wilhomeny, Temacu, Lucy, Lizabeth, Holly, Autumn i Narissy.
    • Ona i Autumn mają po dwie starsze siostry i zakochały się w Brocku po tym, jak zobaczyły go flirtującego z ich starszym rodzeństwem.