Fandom

Pokémon Wiki

Narissa

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:Narissa.png
Narissa pojawiła się w odcinku Podwójny Ditto Dramat!.

Narissa jest początkującym Trenerem Pokémon, która posiada dwa Ditto: jednego z regularnych zabarwieniem i jednego Błyszczącego. Jest także właścicielką pomarańczowego Pokédexa.

Po spotkaniu Asha i jego przyjaciół z dumą oświadcza, że została ona trenerem przez jeden miesiąc. Dodatkowo twierdzi, że nie ma odznak, ponieważ Liderzy boją się jej Ditto. Uczestniczyła w podwójnej bitwie przeciwko trenerowi i Cubone'owi i Marowakowi, gdzie Ditto zmienił się w Zapdosa.

W rzeczywistości Narissa jest dość cicha i samoświadoma, a także jest beksą. Bardzo podziwia Flinta z Elitarnej Czwórki Sinnoh.

Pokémony

Ditto 1
Ditto Number 1.pngDebiut: Podwójny Ditto Dramat! Pierwszy Ditto Narissy, nazywany Ditto 1, jest normalnego koloru i po raz pierwszy pojawił się w drużynie Asha, gdy przekształcił się w Pikachu, Piplupa, Gible'a i Togekiss. Ditto był później używany w walce z Pikachu, jednak pomimo możliwości używania potężnych ruchów przez Pikachu został łatwo pokonany. Zespół R później próbował ukraść Ditto, jednak uciekł i nawiązał współpracę z Pikachu Asha i pokonał Zespół R.
Ataki
Transformacja
Ditto 2
Ditto Number 2.pngDebiut: Podwójny Ditto Dramat! Narissa posiada również Błyszczącego Ditto, nazywanego Ditto 2. Ash walczył z nim używając Infernape'a. Ten również przekształcił się w Infernape'a. Runda zakończyła się remisem. Później pokonał z innymi Zespół R.
Ataki
Transformacja

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki