FANDOM

Nanette.png

Nanette

Nanette (jap. ノノミ Nonomi, ang. Nanette) — postać z odcinka Nowe miejsca... znajome twarze!. Jest trenerką dopiero zaczynającą swoją podróż Pokémon i w czasie spotkania Asha była w drodze do Nuvemy, żeby odebrać startera od profesor Juniper. Jest bardzo niespokojna i obawia się, że wszystko jest gorsze niż w rzeczywistości.

Wygląd

Nanette to dziewczyna nieco niższa niż Ash. Jej włosy są długie i niebieskie, a na nich nosi różową kokardkę. Ma okulary i zazwyczaj ubiera na siebie pomarańczową spódnicę oraz żółto-pomarańczową bluzę. Nosi różowy plecak.

Historia

Ash i jego przyjaciele spotkali ją, gdy miała problem z przejściem przez most. Przeszli przed nią, uspokajając ją, że most był bezpieczny.

Później, gdy dotarła do laboratorium, nie chciała wejść do środka, obawiając się, że w środku jest wiele Galvantul. Tam spotkała się ponownie z Ashem i jego przyjaciółmi, którzy zaprosili ją do środka, gdzie znowu wpadła w panikę, obawiając się, że profesor Juniper będzie dla niej okrutna. Jednak profesor powitała ją z uśmiechem i pozwoliła wybrać jej startera. Nanette obawiała się, że gdyby wybrała Snivy'ego, ten ewoluuje, gdy będzie spała, i zacznie ją ściskać z miłości. Wykluczyła też Oshawotta, martwiąc się, że może przypadkiem oblać ją wodą we śnie. Więc Nanette postanowiła wybrać Tepiga.

Później, Ash, Iris i Cilan chcieli pomóc zbliżyć się Nanette z jej Pokémonem poprzez dwuwalkę. Nanette kazała Tepigowi użyć Pioruna, ale Ash powiedział, że nie może użyć tego ruchu, ponieważ jest typu ognistego i poradził jej, by sprawdziła jego ataki w Pokédexie. Gdy pojawił się Zespół R, Nanette się przestraszyła i schowała Tepiga do Poké Balla, gdyż inne Pokémony zostały sparaliżowane przez Pył Szoku Amoongussa Jamesa. Zespołowi R prawie udało się ukraść Pikachu, jednak Nanette i Tepig ich zatrzymali. Podczas akcji, Tepig został złapany. Ash wysłał Pikachu i Unfezant, by uratowali Tepiga, więc ten wrócił do właścicielki. Po tym, Nanette pożegnała się z ekipą i ruszyła w podróż.

Pokémony

498 mini.png Tepig
Nanette Tepig.png Nanette wybrała Tepiga jako startera. Aby go trochę podszkolić, został użyty w dwuwalce, podczas której zostali zaatakowani przez Zespół R i ich nowe Pokémony. Tepigowi udało się odzyskać Pikachu zanim został porwany, jednak przez to przeciwnicy schwytali jego. Został uratowany przez Pikachu oraz Unfezant Asha i powrócił do swojej trenerki.

Tepig zna takie ataki jak Żar i Akcja.

Dubbing

Japonia: 瀬戸麻沙美 Asami Seto
Stany Zjednoczone: Jessica Paquet
Polska: Dominika Sell

Więcej z Fandomu

Losowa wiki