FANDOM

Nanette to początkująca trenerka Pokémonów z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku Nowe miejsca... Znajome twarze!.

Wygląd

Nanette to dziewczyna nieco niższa niż Ash. Jej oczy są pomarańczowe, a włosy długie i niebieskie, zwinięte z tyłu głowy różową kokardką. Nosi okulary i zazwyczaj ubiera na siebie pomarańczową spódnicę oraz żółto-pomarańczową bluzę. Na plecach nosi różowy plecak.

Historia

Nanette jest początkującą trenerką. Ash i jego przyjaciele spotkali ją, kiedy była w drodze do Nuvemy, żeby odebrać startera od profesor Juniper. Miała problem z przejściem przez most, więc nowi znajomi przeszli przed nią, uspokajając ją i zapewniając, że most jest bezpieczny.

Później, gdy dotarła do laboratorium, nie chciała wejść do środka, obawiając się, że w środku jest wiele Galvantul. Tam spotkała się ponownie z Ashem i jego przyjaciółmi, którzy zaprosili ją do środka, gdzie znowu wpadła w panikę, obawiając się, że profesor Juniper będzie dla niej okrutna. Jednak kobieta powitała ją z uśmiechem i pozwoliła wybrać jej startera. Nanette obawiała się, że gdyby wybrała Snivy'ego, ten ewoluuje, gdy będzie spała, i zacznie ją ściskać z miłości. Wykluczyła też Oshawotta, martwiąc się, że może przypadkiem oblać ją wodą we śnie. Więc Nanette postanowiła wybrać Tepiga.

Ash, Iris i Cilan chcieli pomóc Nanette zbliżyć się do jej nowego Pokémona poprzez dwuwalkę. Początkująca trenerka kazała Tepigowi użyć Pioruna, ale Ash powiedział, że nie może użyć tego ruchu, ponieważ jest typu ognistego i poradził jej, by sprawdziła jego ataki w Pokédexie. Gdy pojawił się Zespół R, Nanette przestraszyła się i schowała Tepiga do Poké Balla, gdyż inne Pokémony zostały sparaliżowane przez Pył Szoku Amoongussa Jamesa. Zespołowi R prawie udało się ukraść Pikachu, jednak Nanette i Tepig ich zatrzymali. Podczas akcji Tepig został złapany, lecz Ash wysłał Pikachu i Unfezant, by go uratowali. Potem Nanette pożegnała się z ekipą i ruszyła we własną podróż.

Osobowość i cechy charakteru

Nanette jest bardzo niespokojną dziewczyną, pesymistycznie patrzącą na świat. Przed podjęciem się jakiegoś zadania wyobraża sobie jego możliwie najgorszy scenariusz. Obawia się, że wszystko jest znacznie gorsze niż w rzeczywistości. Ma niezwykle bujną wyobraźnię.

Pokémony

Przy sobie

Tepig
EP771 Nanette Tepig
Nanette wybrała Tepiga jako startera. Aby go trochę podszkolić, został użyty w dwuwalce, podczas której grupa została zaatakowana przez Zespół R i ich nowe Pokémony. Tepigowi udało się udaremnić porwanie Pikachu, jednak przez to złoczyńcy schwytali jego. Ostatecznie został uratowany przez Pikachu oraz Unfezant Asha i powrócił do swojej trenerki.

Tepig zna takie ruchy jak Żar i Akcja.

Debiut  Nowe miejsca... Znajome twarze!

Aktorzy głosowi

Japonia: 瀬戸麻沙美 Asami Seto
Stany Zjednoczone: Jessica Paquet
Polska: Dominika Sell