Fandom

Pokémon Wiki

Nacrene

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Miasto Nacrene
シッポウシティ Shippou City
250px
Miasto Nacrene
Region Unova
Lider Lenora
Specjalizacja Typ Normalny
Odznaka Odznaka Podstaw
Debiut Minccino-czyścioszek!

Miasto Nacrene jest miastem w południowo-wschodniej Unovie. Jest to miejsce, gdzie znajduje się kolejna siłownia.

Nacrene okazuje się bardzo kolorowym i artystycznym miastem z fontannami, witrażami i nieużywanymi torami kolejowymi. Budynki i magazyny malowane są w różnych kolorach. Znajduje się tutaj Centrum Pokémon i Klub Bitew. Sprzedawane są tutaj dziwne rzeczy.

W odcinku Minccino-czyścioszek!, Jessie, James i Meowth przybyli tu planując, aby wejść do Muzeum Nacrene.

W odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene!, Ash i jego przyjaciele odwiedzili Muzeum Nacrene w poszukiwaniu Sali Nacrene, która była zamknięta.

W odcinku Bitwa według Lenory!, Ash walczył z Lenorą w sali, ale został pokonany; Zespół R ukradł meteoryt z muzeum, zastępując go atrapą.

W odcinku Rewanż w Sali Nacrene!, Ash stoczył rewanż z Lenorą i ostatecznie wygrał.

Ostatni raz miasto pojawiło się w odcinku Scraggy się wykluwa!, gdzie Zespół R dostał zlecenie przez Pierce'a, by odwiedzić doktora Zagera. Poszli tam i zbadali meteoryt, który okazał się być materiałem niepochodzącym z ziemi.

Ciekawe miejsca

Plik:Nacrene Museum anime.png

Muzeum Nacrene

Muzeum jest dość zabytkowym budynkiem i oferuje szereg eksponatów, takich jak skamieniałości, szkielety, zbroję rycerską i grobowce. Hawes jest wice-kuratorem muzeum. Z tyłu jest biblioteka, w której jest wejście w do Sali. W muzeum siał spustoszenie Yamask.

Sala Nacrene

Osobny artykuł: Sala Nacrene

Sala Nacrene jest oficjalną salą w mieście Nacrene. Jest ona oparta na Pokémonach typu normalnego. Liderką Sali jest Lenora. Trenerzy, którzy ją pokonają otrzymują Odznakę Podstaw.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki