FANDOM

Miasto Nacrene
シッポウシティ Shippou City
250px
Miasto Nacrene
Region Unova
Lider Lenora
Specjalizacja Typ Normalny
Odznaka Odznaka Podstaw
Debiut Minccino-czyścioszek!

Miasto Nacrene jest miastem w południowo-wschodniej Unovie. Jest to miejsce, gdzie znajduje się kolejna siłownia.

Nacrene okazuje się bardzo kolorowym i artystycznym miastem z fontannami, witrażami i nieużywanymi torami kolejowymi. Budynki i magazyny malowane są w różnych kolorach. Znajduje się tutaj Centrum Pokémon i Klub Bitew. Sprzedawane są tutaj dziwne rzeczy.

W odcinku Minccino-czyścioszek!, Jessie, James i Meowth przybyli tu planując, aby wejść do Muzeum Nacrene.

W odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene!, Ash i jego przyjaciele odwiedzili Muzeum Nacrene w poszukiwaniu Sali Nacrene, która była zamknięta.

W odcinku Bitwa według Lenory!, Ash walczył z Lenorą w sali, ale został pokonany; Zespół R ukradł meteoryt z muzeum, zastępując go atrapą.

W odcinku Rewanż w Sali Nacrene!, Ash stoczył rewanż z Lenorą i ostatecznie wygrał.

Ostatni raz miasto pojawiło się w odcinku Scraggy się wykluwa!, gdzie Zespół R dostał zlecenie przez Pierce'a, by odwiedzić doktora Zagera. Poszli tam i zbadali meteoryt, który okazał się być materiałem niepochodzącym z ziemi.

Ciekawe miejsca

Plik:Nacrene Museum anime.png

Muzeum Nacrene

Muzeum jest dość zabytkowym budynkiem i oferuje szereg eksponatów, takich jak skamieniałości, szkielety, zbroję rycerską i grobowce. Hawes jest wice-kuratorem muzeum. Z tyłu jest biblioteka, w której jest wejście w do Sali. W muzeum siał spustoszenie Yamask.

Sala Nacrene

Osobny artykuł: Sala Nacrene

Sala Nacrene jest oficjalną salą w mieście Nacrene. Jest ona oparta na Pokémonach typu normalnego. Liderką Sali jest Lenora. Trenerzy, którzy ją pokonają otrzymują Odznakę Podstaw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki