Fandom

Pokémon Wiki

N (anime)

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zalążek artykułu
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

N to powracająca postać w anime Pokémon.

Historia

N po raz pierwszy pojawia się w anime na koniec odcinka BW109, gdzie wysiada ze statku w porcie wyspy.

W następnym odcinku pojawia się w zniszczonym laboratorium. Próbował naprawić jeden z komputerów i zobaczył wizerunek legendarnego Pokémona Genesecta i kilka dodatkowych informacji o nim. Później spotyka Asha i innych. Na statku, Ash opowiada o swoich doświadczeniach z legendarnym Pokémonem Zekromem i N wyjawia swoje relacje z Reshiramem, a potem na chwilę żegnają się. Później niespodziewanie pojawia się broniąc Axew Iris i Snivy Asha przez Kulą Cienia Frillish Jessie. Po meczu z Zespołem R poprosił dwie dzikie Alomomole, by wyleczyły Pikachu Asha, a później żegna się z grupą.

Pojawił się ponownie w BW114. Z pomocą Asha i jego przyjaciół walczył z Seviperem i Zangoosem zespołu Plazma i uratował Braviary'ego. Potem dołącza do paczki w podróży do Białych Ruin.

Osobowość

Young N anime.png

N jako dziecko

Jest bardzo spokojny i niesie pokój i harmonię poprzez rozmowę, ale czasami trudno jest go zrozumieć. Jest spokojny i przyjazny - szybko zaprzyjaźnił się z Pikachu Asha. Ma również możliwość polubownego łączenia się z Pokémonami.

Wygląd

N ma zielone włosy, białą koszulę, a pod nią czarną bluzkę. Ma czarną czapkę z jaśniejszym przodem. Jego spodnie są kremowe, a buty zielone. Do spodni ma przypiętą kostkę. Posiada również bransoletki na obu nadgarstkach i wisiorek w kształcie Saturna w kolorach czarnym, białym i niebieskim.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Befriended

Alomomola (×2)
N Alomomola.png N wezwał te dwie Alomomole, by pomogły mu wyleczyć Pikachu Asha po tym, jak ten został sparaliżowany w walce przez Pył Paraliżu Amoongusa Jamesa.

Jedynym znanym ruchem Alomomoli to Odświeżenie.

Debiut: Jestem N!
Braviary
N Braviary.png N spotkał tego Braviary'ego po uwolnieniu go ze szponów Schwarza i Weissa. Choć został zabrany do Centrum Pokémonów, by się wyleczyć z wcześniejszego upadku, to jednak Braviary został namierzony przez Schwarza i Weissa poprzez czujnik, który został wcześniej na nim umieszczony. Po tym, jak stoczył nieprzychylną mu walkę przeciwko Zangoose'owi Weissa, Braviary wkroczył i pokonał go Atakiem Skrzydeł. Po walce, Braviary wrócił na wolność.

Jedynym znanym ruchem Braviary'ego jest Atak Skrzydłami.

Debiut: Na ratunek Braviary'emu!

Ciekawostki

  • N ma przy pasie kostkę. Gdy był mały, nosił ją na szyi.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki