FANDOM

Muramasa

Muramasa

Muramasa (Japoński: ムラマサ Muramasa) jest postacią epizodyczną która się pojawia w Wciągająca Walka!.

Muramasa jest liderem Pokémon Dojo. Uczy swoich studentów umiejętności, które powinni posiadać by wygrać bitwę. Był wspomniane, że Muramasa był utalentowanym wojownikiem kiedy był młody i wygrał wiele walk z swoim Scizorem, Masamune.

Jednakże jeden z studentów, Shingo, wierzył że potrafi przewidzieć każdej walki za pomocą laptopa. Mając nadzieję, że Ash udowodni, że Shingo się myli , Muramasa zasugerował obydwóm Trenerom walkę. Używając swojego Heracrossa, Ash był w stanie pokonać Scizora Shingo.

Po podziękowaniu Ashowi za wspaniałą walkę, Shingo zdecydował trenować pod okiem swego nauczyciela, Muramasy.

Pokémon

Oto lista znanych Pokémonów Muramasy w anime:

Muramasa Masamune
Masamune
Masamune (Japoński: マサムネ Masamune) jest Scizorem Muramasy. Pierwszy raz pojawił się nacierając na Zespół R i na Asha. Muramasa później wyjaśnił, że trenowali. Potem był widziany z swoim trenerem pokazując Ashowi i jego przyjaciołom swoje dojo walk. Potem pojawił się, trenując. Kiedy Zespół R skradł laptopa Shingo, pojawił się na czas, zanim Scizor Shingo się pojawił. W końcu się pojawił wraz z trenerem oglądając walkę Asha i Shingo.

Żadne z ruchów Masamune nie są znane.

Debiut Wciągająca walka!

Aktorzy

Szablon:Vatable

Ciekawostka

  • W Japońskiej wersji anime, Muramasa jest nie tylko nauczycielem Shingo ale i jego ojcem.
  • Muramasa jest imieniem znanego Japońskiego kowala, Muramasy Sengo. Nawet imię Scizora, Masamune, jest też imieniem sławnego (jeśli nie największego) Japońskiego kowala.
    • Masamune dzieli swoje imię z Morrisonem w japońskiej wersji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki