Fandom

Pokémon Wiki

Munchlax May

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Munchlax May
ハルカのゴンベ Haruka's Gonbe
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy May
Miejsce złapania Hoenn
Obecna lokalizacja Z May
Historia
Debiut Niesamowity świat Jagód!
Złapany w Niesamowity świat Jagód!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Munchlax May był piątym Pokémonem złapanym przez May podczas jej podróży po Hoenn.

Historia

Maja złapała Munchlaxa w odcinku Niesamowity świat Jagód!. Munchlax był jedynym Pokémonem May, któremu podobały się jej Pokéblocki, więc chciała go złapać. May rzuciła Poké Ball na niego, ale Munchlax go zjadł. Następnie uruchomił się wewnątrz Munchlaxa i został złapany.

Munchlax pokazywał sympatię do Maxa, spędzając dużo czasu z nim. Munchlax był również jedynym Pokémonem May, który nie został wykorzystany w pierwszym Wielkim Festiwalu. Podczas festiwalu, kiedy Skitty używała Asysty, aby pokazać wszystkie ruchy zespołu May, jednym z ruchów był Słoneczny Promień, dając do zrozumienia, że jest to atak Munchlaxa.

Munchlax był jednym z Pokémonów, którego May wzięła do podróżowania po Kanto. W odcinku Prawdziwa Cleffa Munchlax nauczył się Metronomu. W odcinku Zew krwi, po użyciu Ekstremalnej Szybkości, szybko zjadał owoce z drzew zamiast atakować Arcanine'a. W odcinku Jajeczna przygoda May, Munchlax wziął udział w swojej pierwszej walce z Vileplume'em Nicolette.

File-May Munchlax.png

Munchlax je

May używała Munchlaxa w Pokazach w odcinku Harley znowu atakuje. Doszedł do finału, gdzie walczył z Octillery Harleya. Stoczył dobrą walkę, zanim ostatecznie przegrał.

Munchlax nadal podróżował z May, kiedy wyjechała do rywalizacji na zawodach w Johto. Wrócił do udziału w Pucharze Wallace'a w odcinku Dwuwalka przed obiadem.

Osobowość i cechy

Pokémon ten jest bardzo chciwy i wesoły. Ma zwyczaj zawsze jeść. Munchlax stworzył wielki sentyment do Max, bo gdy ten potrzebuje Pokémona, zawsze wybiera Munchlaxa.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Używane przez Metronom

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki