FANDOM

Mudsdale to Pokémon o typie ziemnym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Mudsdale jest znany ze swojego silnego ciała jak i ogromnej wytrzymałości, dzięki której nic nie jest w stanie go ruszyć. Nigdy ... nie ważne w jak wielkich kłopotach się znajdzie; pokonuje przeciwników jednym solidnym uderzeniem. Jego nogi pokrywa ochronne błoto, którego ciężar zwiększa siłę jego kopniaków potrafiących rozbić samochód.

Mudsdale nie jest wcale szybki czy zwinny, ale zaskakuje swoją ogromną siłą i wytrzymałością. Może iść trzy dni i trzy noce ciągnoć ładunek ważący ponad 10 ton.

Kiedy Mudsdale zaczyna swój galop, jego kopyta drążą dziury w podłożu nawet tak twardym jak asfalt. Na Mudsdaly jest nałożone ograniczenie prędkości w głównych trasach Aloli.[1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Mudbray ewoluuje w Mudsdale'a na poziomie 30. Mudsdale nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Mudbray.png
Mudbray
ziemny
Poziom 30 Mudsdale.png
Mudsdale
ziemny

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

Poprzez wcześniejsze ewolucje

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Mudsdale (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Mudsdale jest oparty na koniu pociągowym, szczególnie przypomina konia z rasy Clydesdale ze względu na charakterystyczne szczotki na nogach.

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją słów mud (błoto) i Clydesdale.
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów 輓馬 banba (koń pociągowy) i 泥 doro (błoto).

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki