FANDOM

Mudbray to Pokémon o typie ziemnym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Mudbraye można było spotkać w każdym miejscu świata, ale przez liczne polowania ich gatunek jest teraz na skraju wyginięcia. Mówi się, że region Alola jest jedynym miejscem na świecie, gdzie Mudbraya nadal można spotkać w środowisku naturalnym.

Mudbray posiada nadludzką siłę, co jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę jego małe ciało. Mudbray może przenosić ładunki do 50 razy cięższe niż jego własny ciężar na plecach lub ciągnąc je.

Mudbray uwielbia bawić się w błocie. Łatwo jest żyć w zgodzie z tym Pokémonem, tak długo, jeśli zapewni mu się środowisko, w którym może taplać się w błocie. Jeśli nie może jednak bawić się w błocie, Mudbray staje się zestresowany i może przestać słuchać rozkazów.[1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Mudbray ewoluuje w Mudsdale'a na poziomie 30. Mudsdale nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Mudbray
Mudbray
ziemny
Poziom 30 Mudsdale
Mudsdale
ziemny

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Mudbray (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Mudbray jest oparty na ośle.

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją słów mud (błoto) i bray (dźwięk wydawany przez osła).
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów 泥 doro (błoto), 驢馬 roba (osioł), 輓馬 banba (koń pociągowy) i 子 ko (młode zwierzę).

Przypisy