FANDOM

Morty

マツバMatsuba

File-WhitneyMortyFlashbackWhitney i Morty
Płeć Męska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Blond
Miasto Ecruteak
Region Johto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Ecruteak
Odznaka Odznaka Mgły
Specjalizacja Typ Duch
Debiut Jak przechytrzyć ducha

Morty jest Liderem Sali w Mieście Ecruteak . Wręcza Odznakę Mgły Trenerom, którzy go pokonają. Jest młodym człowiekiem, który używa Pokémonów Duchów.

Historia

File-Morty Anime

Morty

Morty pojawia się w trzech odcinkach: Jak przechytrzyć ducha, Od ducha do ducha i Kryształowe dzwony.

Morty uczył swoją klasę jak trenować Pokémony Duchy. Wiedział, że Duchy nie mają zbyt dużej siły fizycznej więc powinny skupiać się na konfundowaniu i straszeniu wroga.

Ash, Misty i Brock spotkali go po raz pierwszy w wieży, myśląc że to sala treningowa. Wewnątrz, Pokémony Duchy tworzyły iluzję płomieni, by odstraszyć intruzów. Morty zatrzymał je i przedstawił się bohaterom jako Lider Sali. Następnie opowiedział im legendę dwóch wież miasta. Na samym początku nie wierzył, że Ash mógł spotkać Ho-Oha. Kiedy Zespół R porwał Pikachu i Togepi, użył swojego potężnego Gengara, aby ich zatrzymać.

Następnego dnia, Ash i Morty mieli walczyć w Sali. Ash był w stanie go pokonać, powołując osłabienie jego Pokémonów przy użyciu Noctowla i uczynić je podatnymi na normalne ataki. Po tym, jak Morty został pokonany, powiedział, że teraz uwierzył, że Ash spotkał Ho-Oha, biorąc pod uwagę wielkiego ducha walki, jakiego pokazał.

Kiedy Ash i spółka powrócili do Ecruteak w drodze do Mahogany, okazuje się, że on i Eusine mają bliski związek, ponieważ obydwoje badają rzadkie legendarne Pokémony.

Morty pojawia się w małej scenie wraz z Whitney w odcinku Walka o dwuwalkę, gdzie okazało się, że Lyra wyzwie do walki jednego z tych Liderów.

Pokémony

Morty's Gastly Gastly
Morty ma wiele Gastly, a jeden z nich był pierwszym Pokémonem wykorzystanym w meczu z Ashem. Ash rozpoczął Noctowlem, który użył Przewidywania, aby Gastly był podatne na ataki fizyczne. Wktótce Noctowl wrócił, a do walki stanął Pikachu. Gastly łatwo pokonał go, ale potem przegrał z Cyndaquilem Asha.

Gastly zna takie ruchy jak Lizanie i Cień Nocy.

Debiut Od ducha do ducha
Morty's Haunter Haunter

Haunter był drugim Pokémonem Morty'ego wykorzystanym przeciwko Ashowi. Używając swojej potężnej siły, by trzymać Cyndaquila, i Hipnozy oraz Lizania, wybrał. Ashowi został tylko Noctowl do walki. Sprawy wyglądały źle, gdy Haunterowi udało się zmylić Noctowla, ale potem Noctowl nauczył się korzystać z Zamętu i pokonał Hauntera.

Znane ruchy Hauntera to: Lizanie, Cień Nocy, Hipnoza, Promień Pomieszania i Zły Wygląd.

Debiut Od ducha do ducha
Morty's Gengar Gengar

Gengar zawsze zadaje się z Mortym i uwielbia płatać figle ludziom, którzy wchodzą do wieży. Kiedy Zespół R próbował jak zwykle ukraść Pikachu Asha, Morty użył Gengara do wysadzenia ich daleko potężną Kulą Cienia.

Morty użył Gengara w walce w Sali przeciwko Ashowi w odcinku Od ducha do ducha. Gengar okazał się groźnym wojownikiem. Jest w stanie atakować przeciwników, nawet jeśli jest niewidoczny, co prawie niemożliwe, aby jego przeciwnicy go znaleźli. Noctowl Asha był w stanie ujawnić lokalizację Gengara za pomocą Zamętu, a następnie używając Przewidywania zachował widoczność Gengara. Następnie Duch został przez niego pokonany, a Ash otrzymał Odznakę Mgły.

Gengar ponownie pojawił się w odcinku Kryształowe dzwony, gdy Ash i przyjaciele byli z powrotem w Ecruetak. Morty użył go, by odnaleźć zagubione Kryształowe Dzwony, a później, by zmylić dzikie Parasecty.

Znane ruchy Gengara to: Cień Nocy, Kula Cienia i Promień Pomieszania.

Debiut Jak przechytrzyć ducha

.

W Sali Ecruteak

092Gastly (Kilka) 093Haunter (Kilka)

Liderzy Sal w regionie Johto
Plik:FileZephyr Badge.png

Falkner
w mieście Violet

Plik:FileHive Badge.png

Bugsy
w mieście Azalea

Plik:FilePlain Badge.png

Whitney
w mieście Goldenrod

Plik:FileFog Badge.png

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn

Więcej z Fandomu

Losowa wiki