Fandom

Pokémon Wiki

Morrison

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Morrison
Morrison.png
マサムネ Masamune
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Ciemnobrązowy
Kolor włosów Pomarańczowy
Miasto Verdanturf
Region Hoenn
Stanowisko Trener
Debiut Wejście Morrisona!
Postać

Morrison to Trener Pokémon, który jest ubrany w tradycyjny japoński strój.

Historia

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wejście Morrisona!, gdzie wrócił do rywalizacji w Konferencji Ever Grande. On i Ash zaprzyjaźnili się i deklarowali się jako rywale do turnieju.

W odcinku Wybieraj albo przegrasz!, Ash i Morrison walczyli w Konferencji Ever Grande. Morrison był zmieszany, a nawet był w depresji, gdy dowiedział się, że będzie walczyć ze swoim nowym przyjacielem. Nie chciał on walczyć, ale gdy Ash powiedział mu, że będzie zły na niego, Morrison walczył z pełnym duchem. Bitwa ostatecznie sprowadza się do zostawienia na polu bitwy jednego Pokémona Morrisona i Asha. W końcu, Morrison został pokonany przez Asha.

Charakterystyka

Morrison ma bardzo uduchowioną osobowość i lubi wyzwania innych ludzi. Ze względu na to, on zawsze wyzywał Asha do różnych wydarzeń, takich jak bitwy Pokémon, a nawet konkurs jedzenia. Podobnie jak Ash, też jest zdeterminowany i nigdy się nie poddaje w walce.

Plik:Morrison party 1.png
Morrison to bardzo żywiołowy osobnik, który kocha rywalizację oraz dobre jedzenie.

Choć Morrison wydaje się być nieco nadpobudliwy, posiada on również spokojną stronę - rezygnując z pobytu w Centrum Pokémon, zwykle spędza on noce na hamaku, spoglądając na niebo. Zwykle, we wszystko czym się zajmuje, pokłada on całe swoje serce i stara się być zawsze uśmiechnięty. Zdarza się jednak, że z różnych powodów może mu brakować woli walki. W takich momentach do działań napędzają go zazwyczaj przyjaciele. Poza ludźmi, ma on ich także w swoich Pokémonach, które zawsze starają się dać z siebie wszystko. Są one bardzo związane z Morrisonem i gdy ten nie jest w formie do pojedynku, one także nie dają z siebie wszystkiego.

Strój

Będąc osobą przy kości, Morrison nosi zwykle jasno czerwoną, luźną koszulę i czerwone spodnie. Jego strój przypomina nieco luźne przebranie zawodnika kendo. Zamiast plecaka, bohater ten posiada zieloną torbę, którą przewiązuje przez swoje ramię.

Pokémony

Beldum → Metang
Morrison Metang.pngDebiut: Wejście Morrisona!

Osobny artykuł: Metang Morrisona

Beldum to jeden z Pokémonów Morrisona, z którymi ten spędza sporo swojego czasu, wykształcając z nim bardzo silną więź. Chłopiec intensywnie go trenuje, jednak ten potrafi używać jedynie techniki Usunięcia, co jest przyczyną sporych problemów w trakcie Konferencji w Hoenn. Na szczęście problem ten rozwiązuje ewolucja.

Ataki
Usunięcie, Zamęt i Cios Meteoru
Girafarig
200pxDebiut: W Beldumie siła! Girafarig Morrisona był widziany razem z innymi Pokémonami Morrisona podczas ich wprowadzania, ale jego umiejętności walki nie są tak dobrze znane, bo był tylko na krótko widziany podczas walki Morrisona z Ashem. Gdy Morrison nie był skłonny do walki z Ashem, nie wydawał Girafarigowi dużej ilości komend do ataku i szybko został pokonany przez Corphisha Asha.
Ataki
Świetlisty Ekran, Akcja i Stalowy Ogon
Growlithe
200pxDebiut: W Beldumie siła! Growlithe Morrisona pojawił się po raz pierwszy, gdy Morrison przedstawił swoje PokémonyAshowi i grupie. Potem użył go w podwójnej walce przeciwko Gavinowi wraz z jego Gligarem. W bitwie, głównym celem Growlithe'a był Marowak. Mimo ciągnącej się dobrej walki, Growlithe ostatecznie został znokautowany przez Marowaka.

Później Morrison używał Growlithe'a w bitwie z Ashem, gdzie walczył z Corphishem. Nie chcąc walczyć ze swoim przyjacielem, Morrison kazał Growlithe'owi unikać ataków, ale szybko został znokautowany przez Krabo Młot.

Ataki
Miotacz Płomieni, Zwinność i Usunięcie
Swampert
200pxDebiut: W Beldumie siła! Swampert Morrisona był widziany razem z innymi Pokémonami Morrisona, gdy trener pokazał jego zespół Ashowi i innym. Później stosował Swamperta w walce z Ash, wysyłając go przeciwko Corphishowi Asha. Pokémony rozpoczęły swoje ataki jednocześnie i uderzyły się w tym samym czasie, remisując.
Ataki
Centro Cios i Hydro Pompa
Steelix
200pxDebiut: W Beldumie siła! Steelixa Morrisona zaobserwowano po raz pierwszy, gdy Morrison przedstawił swoje Pokémony Ashowi i przyjaciołom. W jego walce z Ashem, Morrison używał Steelixa przeciwko Pikachu, którego Stalowy Pokémon łatwo pokonał. Następnie Ash wywołał Torkoala, ale mimo przewagi, Pokémon Asha został ostatecznie wyeliminowany. Później walczył z Grovyle'em, który był za szybki dla Steelixa i wreszcie pokonał go.
Ataki
Oddech Smoka, Tunel i Stalowy Ogon
Gligar
200pxDebiut: W Beldumie siła! Gligar Morrisona pojawił się po raz pierwszy, gdy Morrison pokazał swój zespół Pokémonów Ashowi i przyjaciołom. Używał go w następnym odcinku w jego podwójnej walce z Gavinem wraz z jego Growlithe'em. W bitwie, Gligar skupiał się na Machampie i mógł go pokonać. Następnie walczył przeciwko Marowakowi Gavina i wygrał z nim również.

Później, Morrison używał Gligara w jego walce z Ashem. Pokonał Grovyle'a Asha i zremisował ze Swellowem.

Ataki
Gilotyna, Stalowe Skrzydło, Stalowy Ogon i Ukryta Moc

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki