Fandom

Pokémon Wiki

Montgomery

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Montgomery
250px
マサオミ Masaomi
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Liliowy
Kolor włosów Zielony
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Trener
Debiut The Clubsplosion Begins!
Postać

Montgomery to powtarzający się trener, który zadebiutował w The Clubsplosion Begins!. Jest rywalem Stephana.

Historia

Montgomery był mistrzem ubiegłorocznego turnieju Klubsplozja i wrócił, aby bronić tytułu wraz z Throhem. Okazał szczególne zainteresowanie Stephanem i jego Sawkiem. Jednak gdy Stephan zaczął przechwalać się, że Sawk jest najlepszy, wziął lekką obrazę do niego. Stwierdził, że Stephan nie może powiedzieć, że Sawk jest największy, bo nie wygrał walki z jego Throhem. Wtedy, patrząc na Sawka, Montgomery uznał, że Stephan nie przejdzie do drugiej rundy.

Mimo to, Montgomery nadal obserwował Stephana i Sawka w Search for the Clubultimate! podczas przerwy, podczas gdy próbowali pomóc Ashowi trenować Mega Podmuch Scraggy'ego. Następnie Montgomery walczył ze swoim pierwszym przeciwnikiem, Delbertem, którego łatwo pokonał i awansował do drugiej rundy.

W odcinku A Clubsplosion of Excitement!, Montgomery walczył z Iris w drugiej rundzie turnieju. Jego potężny Throh był w stanie pokonać jej Excadrilla, a Montgomery awansował do półfinałów. Tam zmierzył się z Ashem, którego pokonał i awansował do finału. W finale, Montgomery stanął twarzą w twarz ze swoim nowym rywalem, Stephanem. Mimo wyczerpującej i ekscytującej walki, Sawk pokonał Throha, a Stephan został zwycięzcą turnieju.

Osiągnięcia

Pokémony

200px
Throh ♂

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki