FANDOM

Monica

Monica

Monica (jap. モニカ Monica, ang. Monica) — postać pojawiająca się w odcinku Głodni wrażeń i pofinek. Jest dozorczynią w rezydencji pana Bogackiego.

Historia

Monica po raz pierwszy spotkała Asha i jego przyjaciół, gdy próbowała złapać Cleffę, która uciekła z rezydencji pana Bogackiego. Następnie zabrała napotkanych gości do willi, aby tam przeczekali burzę i spotkali się z panem Bogackim. Spotkali również wszystkie Pokémony, którymi Monica opiekuje się.

Pokémony

Pod opieką

172 mini Pichu (x3)
Mr. Backlot Pichu Monica zajmuje się trzema Pichu w rezydencji pana Bogackiego.
173 mini Cleffa
Mr. Backlot Cleffa Tego Cleffę po raz pierwszy zaobserwowano wychodzącego z krzaka, gdzie Ash i jego przyjaciele przechodzi obok rezydencji. Jest pod opieką Monici, która jest dozorcą w willi pana Bogackiego, wraz z którym zajmuje się Cleffą i innymi Pokémonami.
174 mini Igglybuff (x2)
Mr. Backlot Igglybuff Dwa Igglybuffy po raz pierwszy zaobserwowano w rezydencji, gdzie jedli pofinki. Później widziano ich w ogrodzie, gdzie bawili się z innymi Pokémonami.
298 mini Azurill
Mr. Backlot Azurill Azurilla po raz pierwszy zaobserwowano, jak schodził ze schodów, by zjeść pofinki. Jest to jeden z Pokémonów, którymi opiekuje się Monica.

Dawniej pod opieką

220 mini Swinub
Mr. Backlot Swinub Monica opiekowała się Swinubem, gdy przebywał w rezydencji pana Bogackiego. Ten żarłoczny Pokémon zazwyczaj przychodzić na coś do jedzenia. Później dołączył do zespołu Dawn.

Dubbing

Japonia: 恒松あゆみ Ayumi Tsunematsu
Stany Zjednoczone: Lisa Ortiz
Polska: Joanna Domańska