Fandom

Pokémon Wiki

Monica

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Monica.png

Monica

Monica (jap. モニカ Monica, ang. Monica) — postać pojawiająca się w odcinku Głodni wrażeń i pofinek. Jest dozorczynią w rezydencji pana Bogackiego.

Historia

Monica po raz pierwszy spotkała Asha i jego przyjaciół, gdy próbowała złapać Cleffę, która uciekła z rezydencji pana Bogackiego. Następnie zabrała napotkanych gości do willi, aby tam przeczekali burzę i spotkali się z panem Bogackim. Spotkali również wszystkie Pokémony, którymi Monica opiekuje się.

Pokémony

Pod opieką

172 mini.png Pichu (x3)
Mr. Backlot Pichu.png Monica zajmuje się trzema Pichu w rezydencji pana Bogackiego.
173 mini.png Cleffa
Mr. Backlot Cleffa.png Tego Cleffę po raz pierwszy zaobserwowano wychodzącego z krzaka, gdzie Ash i jego przyjaciele przechodzi obok rezydencji. Jest pod opieką Monici, która jest dozorcą w willi pana Bogackiego, wraz z którym zajmuje się Cleffą i innymi Pokémonami.
174 mini.png Igglybuff (x2)
Mr. Backlot Igglybuff.png Dwa Igglybuffy po raz pierwszy zaobserwowano w rezydencji, gdzie jedli pofinki. Później widziano ich w ogrodzie, gdzie bawili się z innymi Pokémonami.
298 mini.png Azurill
Mr. Backlot Azurill.png Azurilla po raz pierwszy zaobserwowano, jak schodził ze schodów, by zjeść pofinki. Jest to jeden z Pokémonów, którymi opiekuje się Monica.

Dawniej pod opieką

220 mini.png Swinub
Mr. Backlot Swinub.png Monica opiekowała się Swinubem, gdy przebywał w rezydencji pana Bogackiego. Ten żarłoczny Pokémon zazwyczaj przychodzić na coś do jedzenia. Później dołączył do zespołu Dawn.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 恒松あゆみ Ayumi Tsunematsu
Stany Zjednoczone Lisa Ortiz
Polska Joanna Domańska

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki