Fandom

Pokémon Wiki

Mona

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mizuki.png

Mizuki

Mizuki (jap. ミズキ Mizuki) to postać z BW098. Jest członkiem damskiego klubu "Wspaniałe Pokémony", wraz z Mayą i Shion.

Na początku odcinka pojawiła się z Mayą i Shion po tym jak Ash i Iris znaleźli Emolgę. Kiedy Maya przedstawiła się, Mizuki również przedstawiła siebie i swoją Lilligant. Potem, gdy Shion i Roserade przedstawili się, Maya nazwała Emolgę Iris brzydką, co Mizuki i Shion potwierdziły. To sprawiło, że Iris wpadła we wściekłość i próbowała dogonić dziewczyny. Jednak te odjechały już autobusem.

Kiedy Ash, Iris i Cilan wreszcie dostali się do klubu, pytając o drogę i przebierając się za prawdziwe panie, Mizuki otworzyła drzwi. Była podejrzliwa w stosunku do nieznanych gości, więc cała trójka próbowała przekonać ją, że są damami. Mizuki niechętnie wpuściła ich do środka, ale Maya pozwoliła im wejść.

Wewnątrz, Maya, Mizuki i Shion oferowały bitwy przeciwko Iris, Ashowi i Cilanowi. Każda z nich zmierzyła się w walce jeden na jeden przeciwko jednemu z naszych bohaterów. Wybrany Pokémon musiał zepchnąć przeciwnika do mętnej wody, aby wygrać. Kiedy przyszła kolej na Mizuki i Iris, wybrała Lilligant przeciwko Emoldze. Emolga została prawie pokonana, ale uratowała ją zdolność latania i ostatecznie pokonała Lilligant. Mizuki natychmiast została wstrząśnięta tą stratą.

Później odbył się kolejny turniej, ale tym razem dwa Pokémony musiały walczyć ze sobą, aby zepchnąć przeciwnika do błotnistej wody. W bitwie, Mizuki walczyła z Pansagem Cilana. Pansage próbował uniknąć ataki Lilligant przez kopanie w ziemi, ale został trafiony Kulą Energii, gdy się wynurzył. Nie tylko Pansage został zepchnięty do błotnistej wody, ale Cilan również.

Podobnie jak w przypadku pozostałych dwóch dziewczyn, Mizuki ma bardzo arogancką osobowość - kiedy pokona kogoś, śmieje się histerycznie i pociera swoją twarz. Iris naśladowała tę arogancję, gdy jej Emolga pokonała Lilligant Mizuki. Jak Shion, wydaje się zgadzać ze wszystkim, co mówi Maya.

Pokémony

Lilligant
Mizuki Lilligant.png

Lilligant jest jedynym znanym Pokémonem Mizuki. Na początku została pokonana przez Emolgę Iris, ale później pokonała Pansage'a Cilana. Lilligant okazała się dobry w unikach, gdyż była w stanie łatwo ograć wszystkie Nasienne Pociski Pansage'a.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki