FANDOM

Mona to postać z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku Piękności w walce o honor i prestiż!.

Historia

Mona jest członkinią damskiej trupy teatralnej "Grupa Kwiecistego Ogrodu", wraz z Moirą i Cher. Była na przechadzce z dziewczynami, kiedy nagle Emolga Iris wpadła przypadkiem na Cinccino Moiry. Po chwili zjawili się Ash, Iris i Cilan. Mona przedstawiła się razem z pozostałymi dziewczynami, a potem śmiała się, kiedy Moira nazwała Emolgę Iris i Snivy Asha brzydkimi. To sprawiło, że Iris wściekła się i pobiegła za dziewczynami, zanim jednak zdołała jej dogonić, te wsiadły do autobusu i odjechały.

Ash, Iris i Cilan zdołali dowiedzieć się, gdzie znajduje się teatr dziewczyn, i dostali się do środka, przebierając się za prawdziwe damy. Mona była pierwszą osobą, którą spotkali w środku. Nie rozpoznała ich i była podejrzliwa w stosunku do nich, więc Ash i jego przyjaciele przekonali ją, że chcą zobaczyć ich próbę. Na prośbę Moiry dziewczyna niechętnie pozwoliła im wejść.

Później Moira, Mona i Cher zaproponowały Iris, Ashowi i Cilanowi rywalizację. Każda z dziewczyn stawiła czoła jednemu z gości, korzystając ze swojego Pokémona. W pierwszej konkurencji Pokémony każdej ze stron musiały stać na belce, próbując zepchnąć przeciwnika do błotnistej wody. Mona zmierzyła się z Iris i jej Emolgą, korzystając ze swojej Lilligant. Dzięki szybowaniu w powietrzu Emolga zdołała wytrącić przeciwniczkę z równowagi i wrzucić ją do błota, dając Iris zwycięstwo.

Następną częścią rywalizacji była bitwa Pokémonów. W pierwszym starciu Mona walczyła z Pansage'em Cilana. Pansage próbował uniknąć ataków Lilligant, używając Tunelu, ale ostatecznie został trafiony Kulą Energii. Z powodu przegranej Cilan i jego Pokémon musieli utaplać się w błocie.

Osobowość i cechy charakteru

Podobnie jak w przypadku pozostałych dwóch dziewczyn, Mona ma bardzo arogancką osobowość. Przykładem tego jest to, że gdy kogoś pokona, śmieje się histerycznie i zasłania bez powodu swoją twarz. Iris naśladowała ten gest, gdy jej Emolga pokonała Lilligant. Tak jak Cher, wydaje się zgadzać ze wszystkim, co mówi Moira.

Pokémony

Przy sobie

Lilligantynka
EP760 Mona Lilligant
Lilligant jest jedynym znanym Pokémonem Mony. Została pokonana przez Emolgę Iris, później jednak sama zwyciężyła w starciu z Pansage'em Cilana. W czasie bitwy Lilligant okazała się bardzo dobra w unikaniu ataków; była w stanie łatwo uniknąć wszystkie Nasienne Pociski Pansage'a.

Znane ruchy Lilligant to Kula Energii i Pnącze Mocy.

Debiut Piękności w walce o honor i prestiż!

Aktorzy głosowi

Japonia: 西村ちなみ Chinami Nishimura
Stany Zjednoczone: Lisa Ortiz
Polska: Marta Kurzak