FANDOM

Molly Hale (japoński: ミー・スノードン Me Snowdon) jest małą dziewczynką, córką dwóch badaczy z miasteczka położonego w Greenfield. Jest główną postacią i antagonistką w Zaklęcie Unown.

Wygląd

F03 Molly Hale teen

Molly pod wpływem zaklęcia Unownów, jako 18-latka

Historia

Charakter

F03 Molly Hale pre-teen

Jako 10-latka

Pokémony

Przy sobie

Molly walczyła z Ashem, Misty i Brockiem, używając wyśnionych Pokémonów stworzonych przez Enteia. Jednakże jej jedynym prawdziwym Pokémon jest Teddiursa.

Teddiursa
F03 Molly Hale Teddiursa Real
Pod koniec filmu zostało pokazane, że Molly posiada Teddiursę. Nie wiadomo, gdzie ani kiedy go otrzymała.

Ruchy Teddiursy są nieznane.

Debiut Zaklęcie Unown

Iluzoryczne Pokémony stworzone przez Unowny

Jak Brock to zauważył, Pokémony stworzone z marzeń Molly są o wiele silniejsze niż ich prawdziwe odpowiedniki.

Flaaffy
F03 Molly Hale Flaaffy
Flaaffy jest pierwszym Pokémonem, jakiego Molly wystawiła do walki przeciwko Brockowi. Brock wysłał do walki Zubata, który szybko użył Ultradźwięków do oszołomienia Flaaffy'ego. Kiedy kolejny atak Zubata nie powiódł się, Flaaffy zakończył starcie Szokiem Elektrycznym.

Znane ruchy Flaaffy'ego to Taran i Szok Elektryczny.

Debiut Zaklęcie Unown
Teddiursa
F03 Molly Hale Teddiursa
Teddiursa jest drugim Pokémonem Molly użytym w walce przeciwko Brockowi. Brock skomentował jej wybór, jak rozkoszna Trenerka posiada rozkoszne Pokémony. Teddiursa zaczął walkę użyciem Dynamicznego Ciosu na Vulpixie Brocka, co zadało Pokémonowi duże obrażenia. Vulpix potem odpowiedział Szybkim Atakiem, a Teddiursa skontrował Dziką Furią, co zakończyło pojedynek zwycięstwem Teddiursy.

Znane ruchy Teddiursy to Dynamiczny Cios i Dzika Furia.

Debiut Zaklęcie Unown
Phanpy
F03 Molly Hale Phanpy
Phanpy był trzecim i ostatnim Pokémonem, jakiego Molly użyła do walki przeciwko Brockowi. Był w stanie jednym Walcem rozłożyć Onixa Brocka na łopatki. Wybór Phanpy'ego był grą słów wobec Brocka, który wcześniej powiedział że zamierza zakręcić "skalnego rock and rolla", gdzie Onix odpowiednikiem Rocka (nawiązanie do typu Kamiennego), a Phanpy był odpowiednikiem Rolla (nawiązanie do użytego Walca).

Jedyny znany ruch Phanpy'ego to Walec.

Debiut Zaklęcie Unown
Kingdra
F03 Molly Hale Kingdra
Kingdra był pierwszym Pokémonem Molly użytym do walki przeciwko Misty. Molly przywołała do walki Kingdrę po tym, jak wcześniej zalała pole walki wodą. Jej Pokémon zaczął starcie od użycia Zasłony Dymnej, a kiedy Atak Furii Goldeen Misty okazał się być nieskuteczny, Kingdra uderzyła Goldeen Taranem, wygrywając pierwszą walkę.

Znane ruchy Kingdry to Zasłona Dymna i Taran.

Debiut Zaklęcie Unown
Mantine
F03 Molly Hale Mantine
Mantine był drugim Pokémonem Molly wysłanym do walki przeciwko Misty. Mantine zaatakował Staryu Misty Wirem Wodnym, co uwięziło Staryu w wirze. Kiedy Staryu zdołał się wydostać przy pomocy Nagłego Obrotu, Mantine zaczął kontratakować Pchnięcie Staryu Usunięciem. Reszta walki wydarzyła się poza ekranem, a wynik starcia pozostał nieznany.

Znane ruchy Mantine'a to Pchnięcie, Bąbelkowy Promień, Wir Wodny i Usunięcie.

Debiut Zaklęcie Unown
Entei
F03 Entei
:Główny artykuł: Entei (film 3)

Entei był fizyczną manifestacją stworzoną przez Unowny dla pragnień Molly. Jest iluzorycznym Enteiem, który pojawił się dla Molly, kiedy dwa wypowiedziała życzenia do Unownów. Służył jako zamiennik dla jej ojca, gdyż jej prawdziwy ojciec, Spencer, został uwięziony w Wymiarze Unownów. Kiedy Ash próbował z nim walczyć, aby uwolnić matkę, jego Totodile i Cyndaquil zostali szybko pokonani, zaś Pikachu wytrzymał to starcie trochę dłużej, a nawet Charizard — który był świadkiem incydentu w telewizji w Charizardowej Dolinie i przyleciał z pomocą — był w stanie powstrzymać Enteia, lecz go nie pokonał. Jednak gdy Entei miał zamiar złamać kark Charizard's neck, Molly w końcu zdecydowała, że chce, aby rzeczy były ponownie prawdziwe.

Debiut Zaklęcie Unown

Aktorzy głosowi

Japonia: 矢島晶子 Akiko Yajima
Stany Zjednoczone: Amy Birnbaum
Polska: Agnieszka Kunikowska