FANDOM

Maya Unova.png

Maya

Maya (jap. マヤ Maya) to postać z BW098. Jest członkiem damskiego klubu "Wspaniałe Pokémony", wraz z Mizuki i Shion. Wydaje się być liderką tej grupy.

Na początku odcinka pojawiła się wraz z Mizuki i Shion, kiedy Ash, Iris i Cilan szli przez las. Krytykowała Emolgę Iris, że nie wygląda ładnie, przez co Iris wpadła we wściekłość. Dziewczyna zdecydowała się dać Mayi, Mizuki i Shion nauczkę. Po przebraniu się za prawdziwe damy, Ash, Iris i Cilan dostali się do zamku trzech dziewczyn.

Wewnątrz, Maya, Mizuki i Shion oferowały bitwy przeciwko Iris, Ashowi i Cilanowi. Każda z nich zmierzyła się w walce jeden na jeden przeciwko jednemu z naszych bohaterów. Wybrany Pokémon musiał zepchnąć przeciwnika do mętnej wody, aby wygrać. Na początku Maya użyła Cinccino przeciwko Snivy Asha. Chociaż jej Pokémon walczył z elegancją, Snivy zaatakowała go i wrzuciła do błotnistej wody. Później ponownie użyła Cinccino przeciwko Snivy, ale tym razem Snivy dowodziła Iris. Z jej potężnymi atakami, Snivy pokonała Cinccino Mayi i znowu Cinccino wpadł do brudnej wody, ale teraz razem ze swoją trenerką.

Podobnie jak w przypadku pozostałych dwóch dziewczyn, Maya ma bardzo arogancką osobowość i bardzo dba o swój wygląd. Pozostałe dwie dziewczyny z klubu wydają się zgadzać ze wszystkim, co mówi Maya.

Pokémony

Cinccino
Maya Cinccino.png

Cinccino jest jedynym znanym Pokémonem Mayi. Cinccino ukazany jest jako wspaniały Pokémon. Walczył dwa razy ze Snivy Asha, ale za każdym razem został pokonany, kiedy wpadał do brudnej wody z pola bitwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki