Fandom

Pokémon Wiki

Miyamoto

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Plik:Miyamoto1.jpg
Miyamoto jest matką Jessie i członkiem Zespołu R. Była na misji do przechwytywania Mew, kiedy słuch o niej zaginął.

Osobliwość

Podsumowuje swoje życie w prostym zdaniu:

  • Jeden: Zysk
  • Dwa: Oszczędność
  • Trzy, cztery, pięć: Pokémon!

Miyamoto jest poświęcona Zespołowi R, Madame Boss nawet nazywa ją "idealnym obrazem Zespołu R".

Miyamoto jest podobna do córki pod wieloma względami, choć może jest mniej szorstka i dramatyczna. Także ma głęboką miłość do córki. Wiedząc, że nie mogła się nią opiekować, zaniosła Jessie do adopcji i poświęciła się do zarabiania pieniędzy, aby dać je córce.

Historia

Miyamoto był aktywnym członkiem klasy A. Była pierwszą osobą, która była namacalnym dowodem na istnienie Mew.

Kiedy pokazała nagranie Mew Madame Boss, została wysłana na misję do przechwytywania Mew.

Podczas poszukiwania, Miyamoto zaginęła w zamieci, która nagle wybuchła i Mew pojawił się przed nią. Próbowała przekonać Mew, aby pozwolił się złapać, ale Mew zniknął i zamieć wróciła. Nagle zapadla się lawina...

Jednakże, Giovanni stwierdził, że jej obecne miejsce pobytu jest nieznane. O ile wiadomo, Miyamoto może nadal szukać Mew.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki