Fandom

Pokémon Wiki

Mitchell (DP148)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:File-Mitchell.png
Mitchell jest bohaterem z odcinka Kamień rodzinny. To młodszy brat Rhyanny.

Mitchell uciekł od Rhyanny po tym, jak ona i jej Misdreavus pokonali go i jego świeżo złapanego Murkrowa. Rhyanna wyjaśniła Ashowi, Dawn i Brockowi, że jego Murkrow spowodował złudzenie Giratiny i powodzi.

Szukając Kamienia Zmierzchu, Ash i Dawn spotkali Murkrowa Mitchella ponownie. Gdy ten zaatakował, Pikachu potraktował go jednym Elektrowstrząsem. To spowodowało, że Mitchell pojawił się ze wściekłości. Wyjaśnił, że trenował Murkrowa bardzo ciężko bez odpoczynku, aby mógł stać się silnym, ale z tego powodu, Murkrow odmówił posłuszeństwa wobec niego. Ash i Dawn wyjaśnili mu, że to, co robi było nie w porządku i Pokémona należy traktować jak partnera. Mitchell zaczął płakać, zdając sobie sprawę, że zranił Murkrowa.

Mitchell i Murkrow ostatecznie wrócili do Rhyanny, gdy ta znalazła w tarapatach. Zespół R ukradł jej Misdreavusa i próbował użyć Kamienia Zmierzchu, którego znalazła. Mitchell i jego siostra pomogli uciec Misdreavus od Zespołu R. Rhyanna nie poczuła potrzeby zmieniania jej Misdreavusa w Mismagiusa i ona i jej brat zdecydowali się na walkę o Kamień Zmierzchu, przyznając go zwycięzcy.

Pokémony

Plik:Mitchell's Murkrow.png Murkrow

Murkrow jest jedynym znanym Pokémonem Mitchella, a mimo to był potężny, lecz nie był w stanie pokonać Misdreavusa Rhyanny w bitwie. Uciekając w góry, by trenować, Mitchell próbował nauczyć Murkrowa Ataku Skrzydłami, rzucając w niego kamieniami. Jednak, zamiast uczenia się ataku, Murkrow został potrącony przez kamienie i w rezultacie przestał ufać Mitchellowi i uciekł. Podczas czasu z dala od niego, płatał figle podróżnym przez halucynogenne możliwości. Mitchell w końcu dogonił Murkrowa, kiedy to został znokautowany przez Elektrowstrząs Pikachu, i zdał sobie sprawę, jak bardzo zranił Murkrowa jego metodami szkoleniowymi. Później Murkrow pomógł ratować Misdreavus z rąk Zespołu R i Mitchell walczył z Rhyanną o Kamień Zmierzchu, wiedząc, że jeśli wygra, będzie mógł ewoluować Murkrowa w Honchkrowa.

Murkrow zna Dziobanie i Promień Pomieszania.

Debiut Kamień rodzinny

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki