Fandom

Pokémon Wiki

Misha

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:Misha.png
Misha pojawiła się w odcinku Purrloin, słodziak czy oszust?.

Misha pierw spotkała Cilana i zapytała, czy widział jej Purrloina. Wyjaśnił, że Purrloin prowadził Asha, Iris i Meowtha gdzieś indziej. Kiedy Misha połączyła się z Purrloinem wewnątrz jaskini, tem wydawał się mieć pewną niechęć do niej. To dlatego, że nie wróciła do domu, bo porzuciła go. Starała się wyjaśnić Purrloinowi, że jedynym powodem do tego, że nie wróciła do domu było to, że złamała rękę. Mimo to, Purrloin nie uwierzył jej.

Mimo że została ranna, Misha próbowała pomóc Cilanowi ratować Asha, Iris, Meowtha i inne Pokémony z piaskownicy. Jednak most pod nią i Cilanem załamał się i także wpadli w pułapkę. Purrloin chciał pomóc ją ratować, wzywając pomocników. Jakiś czas później, grupa została uratowana przez stado Tranquilli, którym Purrloin ukradł wcześniej jagody, lecz poprosił ich o przebaczenie.

Po tym jak Misha została uratowana, podziękowała Purrloinowi za sprowadzenie Tranquilli, aby ją uratować. Widząc jak zauroczoneni Purrloin byli Meowth i Oshawott, Mischa wyjawiła im, że faktycznie jest samcem. To oczywiście zostawiło Meowtha i Oshawotta rozczarowanych.

Pokémony

200pxPurrloin

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki