Fandom

Pokémon Wiki

Mira

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mira

ミルMiru

File-Mira anime.png
Mira
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Trener Pokémon
Debiut Kryjówka Sandshrew

Mira jest Trenerką Pokémon z Sinnoh.

Historia

Mira wystąpiła jedynie w odcinku Kryjówka Sandshrew. Gdy spotkała Asha, Dawn i Brocka usłyszała, że idą do Hearthome. Chciała ich teleportować, a nasi bohaterowie się zgodzili, ale zamiast do Hearthome, teleportowała ich do zalanego miasta, w którym kiedyś mieszkała. Mówi im, że wisiorek jej babci został utracony w jeziorze. Bohaterowie postanowili pomóc, ale gdy zanurkowali, nagle zaatakował ich dziki Gyarados.

Po kolejnej rozmowie Mira mówi, że tak naprawdę tam jest Poké Ball z Sandshrew. Ona i jej przyjaciółki używały go do zabawy, ale gdy miasto zostało zalane z powodu tamy został w szkole.

Po ponownej próbie odzyskania Poké Balla Ash użył Pikachu do pokonania Gyaradosa, a Mira mogła znowu być ze swoim Pokémonem. W zamian za pomoc, Mira i jej Abra teleportowali naszych bohaterów do Hearthome.

Pokémon

Mira's Abra.png Abra

Abrę widzimy razem z Mirą, gdy zwraca się do Asha i reszty o pomoc w znalezieniu jej Pokémona, który był na dnie wykopu. Po kilku próbach udaje im się to, a Zespół R porywa Abrę i Mirę, ale się teleportują do reszty, a Abra za rozkazem trenerki teleportował naszych bohaterów do Hearthome.

Jedyny znany ruch Abry to Teleport.

Debiut Kryjówka Sandshrew
Mira's Sandshrew.png Sandshrew

Sandshrew był jednym z pierwszych Pokémonów Miry, kiedy była jeszcze małą dziewczynką. Podczas powodzi został sam w szkole Miry na dnie wykopu. Gdy Zespół R zaatakował, został użyty do walki z nimi razem z Turtwigiem Asha.

Sandshrew zna takie ruchy jak Siekanie i Burza Piaskowa.

Debiut Kryjówka Sandshrew

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki