Fandom

Pokémon Wiki

Minnie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:File-Minnie.png
Minnie pojawiła się w odcinku Wielki szwindel. Ash i jego przyjaciele spotkali ją podczas wędrówki przez las, aby dostać się do Jubilife.

Minnie próbowała dostać się do fałszywej siłowni, którą stworzył Zespół R. Kiedy grupa dotarła do celu, Minnie i Ash rzucili w tym samym czasie wyzwanie Liderowi. Jessie powiedziała, że Minnie będzie walczyć pierwsza.

Scizor Minnie ostatecznie został pokonany przez Croagunka, którego używała Jessie. Jessie powiedziała, że będzie trenować Scizora Minnie, by był silniejszy, ale to był naprawdę spisek, by ukraść Scizora.

Po pokonaniu Zespołu R, Minnie odzyskuje Scizora z powrotem i mówi, że odda wszystkie ukradzione Pokémony Trenerom. Mówi również, że ona i jej Scizor nie są gotowi do walk w Salach, biorąc pod uwagę to, co się stało. Zdecydowała, że będzie więcej trenować.

Pokémony

Plik:Minnie's Scizor.png Scizor

Scizor był używany przez Minnie do walki z Croagunkiem, który był pod rozkazami Jessie, Księżniczki Powerzone. Kiedy wygrała, Croagunk wstał i był w stanie pokonać Scizora. Minnie potem dała Scizora Zespołowi R, by go szkolić. Później, Scizor z innymi Pokémonami został uratowany z rąk Zespołu R. Minnie następnie wróciła do Sali Powerzone Zespołu R z Scizorem, by zwrócić inne Pokémony Trenerom, kiedy wrócą.

Znane ruchy Scizora to: Szybki Atak, Siekanie i Metalowy Pazur.

Debiut Wielki szwindel

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki