Fandom

Pokémon Wiki

Minccino Bianci

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Minccino Bianci
ベルのチラーミィ Bel's Chillarmy
Bianca Minccino.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Bianca
Miejsce złapania Trasa 3
Obecna lokalizacja Z Biancą
Historia
Debiut Minccino-czyścioszek!
572MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Minccino Bianci jest drugim Pokémonem zdobytym przez Biancę.

Historia

Minccino pierwszy raz pojawił się, gdy ukradł pudełko na odznaki Bianci, która dostarczyła je Ashowi. Stworek ten chciał je oczyścić z brudu. Bianca wysłała Pignite'a do walki z nim. Był w stanie ograć kilka potężnych ruchów, ale za pomocą Hiper Dźwięku i Łaskotek, Pignite musiał być zwrócony. Ash miał wysłać Pikachu do walki z Minccino, ale Oshawott wyszedł z Poké Balla, by walczyć. Minccino uniknął Akcji Oshawotta, a także jego Ostrej Muszli. Ostatecznie został pokonany z połączenia Łaskotek i Dwuchlastu Minccino.

Bianca próbowała skusić Minccino miską i brudną łyżką. Wydawało się to być skuteczne, ale po prostu Minccino uciekł z miską. Gdzie się ukrywał, Ash wysłał Snivy, która użyła Przyciągania, ale Minccino użył tego samego ruchu, zmuszając Asha do odwołania Snivy. Pikachu walczył ostatni, para wydawała się być w równym stopniu dopasowana. Minccino użył połączenia Łaskotek i Hiper Dźwięku, ale Pikachu użył Elektrowstrząsu, który oszołomił go.

Biance udało się złapać Minccino, gdy był skuszony, aby oczyścić brudnego Poké Balla.

Bianca and Minccino.png

Bianca i Minccino

Minccino pojawił się również w odcinku Zniewalająca Emolga!, gdzie próbował pomóc Biance złapać Emolgę. Po kilku nieudanych próbach, Trenerką Emolgi stała się Iris.

W odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana! walczył z Emolgą, która była teraz w posiadaniu Iris. Emolga użyła Elektro Zmiany i zamieniła się miejscami z Pansage'em Cilana, który drzemał w środku Poké Balla. Był rozgniewany tym, że Minccino zaatakował go i znokautował go jednym Słonecznym Promieniem.

Minccino był używany przez Biancę w turnieju Dona George'a. Walczył z Zebstriką Stephana, ale został znokautowany przez Stąpanie.

Bianca używała Minccino w walce z Elesą w Sali w Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali!. Jak Shelmet przed nim, Minccino został szybko pokonany przez Zebstrikę, nawet z jego nowo nauczoną Prędkością.

W odcinku Kryzys w Jaskini Elektrokamieni! Minccino objawił, że nauczył się Pioruna. Bianca kazała mu użyć nowego ruchu na drzewie, by przyciągnąć grupę dzikich Galvantul i korzystać z Prędkości, która zwaliła kilka Oran Jagód z drzewa na Galvantule, powalając je na krótko. Minccino i Pikachu wkrótce zostali porwani przez Galvantule i zabrani do gniazda Galvantul i Joltików. Dwa Pokémony dowiedziały się, że Joltiki potrzebują absorpcje elektryczności w celu zbudowania swoich sił, więc pomogli im się przy użyciu Pioruna. Później Minccino dołączył do Dwebble'a Cilana, Excadrilla Iris i Pikachu w zwalczaniu Zespołu R.

Osobowość i cechy

Plik:Minccino cleaning.png

Jak wiele Minccino, Minccino Bianci ma chęć do czyszczenia brudnych przedmiotów. Zabiera rzeczy, które nie należą do niego, by je oczyścić. Sam też nie lubi być brudny i czyści się ogonem. Minccino lubi pomagać innym Pokémonom, jak widać odcinku Kryzys w Jaskini Elektrokamieni!, gdzie "karmił" grupę Joltików energią elektryczną Pioruna.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki