Fandom

Pokémon Wiki

Mimikyu Jessie

3274strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Mimikyu Jessie
ムサシのミミッキュ Musashi's Mimikkyu
Jessie Mimikyu.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Disguise
Trenerzy Jessie
Miejsce złapania Wyspa Melemele
Obecna lokalizacja Z Jessie
Historia
Debiut SM003
Złapany w SM004
778MS.png
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Mimikyu Jessie (jap. ムサシのミミッキュ Musashi's Mimikkyu ) - Pierwszy złapany pokemon Jessie w Aloli.

Historia

Mimikyu po raz pierwszy pojawił się w SM003, gdzie został napotkany w lesie Melemele Island przez Zespół R. Uznając go za słodkiego, Jessie zdecydowała się go złapać. Nie posiadając jednak ze sobą żadnych ofensywnych Pokemonów (ponieważ Wobbuffet potrafi tylko kontrować ataki), Jessie wysłała do walki Meowtha. Dzięki podtypowi duch, Mimikyu był jednak niewrażliwy na Fury Swipes kota. Bezradny Meowth zdecydował się więc ściągnąć kostium Pokemona, co poskutkowało, tym, że omal nie otarł się o śmierć. Jessie i Jamesowi udało się obudzić swojego przyjaciela, lecz ten odmówił dalszej walki, zmuszając Zespół R do odpuszczenia sobie złapania ów Pokemona... przynajmniej samodzielnie. Zadecydowali więc, że poczekają, aż ktoś pokona go za nich. Czekając w ukryciu, spostrzegli Asha i jego przyjaciół. Mimikyu dostrzegłszy Pikachu, wpadł w furię. Ash również postanowił złapać Mimikyu, wysyłając Pikachu do ataku stalowym ogonem. Ten jednak nie przyniósł efektu, ze względu na umiejętność Pokemona, Disguise. Mimikyu przystąpił więc do kontrataku, używając figlii. Walka Pikachu z Mimikyu zaszła na tyle daleko, że Zespół R postanowił w nią ingerować. Meowth zaatakował Pikachu, lecz gdy ten skontrował jego atak elektrokulą, Mimikyu obronił kota. Przemawiając do Meowtha, Mimikyu przekazał, że pomoże im w walce z Pikachu, ponieważ darzy tego Pokemona głęboką nienawiścią. Gdy walka toczyła się dalej, niespodziewanie pojawił się Bewear, zabierając ze sobą Zespół R wraz z Mimikyu.

Wraz z Jessie

W SM004 Zespół R wraz z Mimikyu zostali uwięzieni w kryjówce Beweara. Jessie próbowała schwytać Mimikyu bez walki, ponieważ zdawała sobie sprawę z tego, że ani Meowth, ani Wobbuffet nie są w stanie go pokonać. Rzuciła więc w niego kilkoma Pokeballami, lecz ten za każdym razem odbijał je swoim kijem imitującym ogon. W pewnym czasie Jamesowi wypadł Luxuryball, który stanowił część jego kolekcji. Dostrzegłszy to Jessie, wbrew błaganiom Jamesa, odebrała mu wyjątkowy Pokeball, rzucając go w Mimikyu. Ku jej zdziwieniu, Pokemon nie oparł się i sam wskoczył do Luxuryballa, pozwalając się złapać.

Następnie podczas pierwszej potyczki Zespołu R z drużyną Asha, Mimikyu został przywołany do walki przeciwko Pikachu, Walka rozpoczęła się kolizją Kuli cienia Mimikyu i Elektrokuli Pikachu. Mimikyu zdołał użyć figlii, aby zranić przeciwnika. Chcąc atakować dalej cienistym pazurem, spudłował, dzięki pomocy Rowleta, który użył na nim Leafage. Pikachu został uratowany, po czym kontratakował piorunem. Bitwa tocząc się dalej, po raz kolejny została przerwana przez Beweara.

W odcinku SM025, Mimikyu pomagał Zespołowi R w walce o kryształ Darkium-Z. Wraz z pozostałymi Pokemonami Jessie i Jamesa, został wysłany do walki przeciwko Totem Alola Raticate, aczkolwiek szybko po tym został wyrzucony w powietrze atakiem ogona obrońcy kryształu. Kiedy Raticate zamierzał wykończyć Drużynę R wraz z kilkoma członkami Drużyny Czaszka, Mimikyu wyskoczył z krzaków, w pięknym stylu atakując szczura Drewnianym Młotem, oraz wykańczając go używając super-efektownych figlii. Mimikyu wykazał się zarówno odwagą, jak i wielką siłą, co zaszokowało znajdujących się tam członków zespołu R. Mimikyu zyskał respekt w oczach Meowtha, który podziękował mu za ratunek.

Osobowość i cechy

W przeciwieństwie do innych Mimikyu, które przebierają się za Pikachu, by tak samo jak on, zdobyć przyjaciół, Mimikyu Jessie żywi intensywną urazę do wszystkich Pikachu, a przebiera się za niego, ponieważ jest to rzecz, której najbardziej nienawidzi. Jako dziki Pokémon, Mimikyu zgodził się walczyć wraz z Zespołem R, by móc walczyć z Pikachu Asha. Jak widać w SM006, Mimikyu atakuje Pikachu wbrew woli Jessie, z powodu swej intensywnej nienawiści do tego Pokemona.

Mowa Mimikyu, wedle Meowtha, jest zastraszająca. Kiedy Zespół R pierwszy raz go spotkali, zarówno Meowth jak i zazwyczaj radosny Wobbuffet Jessie byli głęboko zburzeni słowami Mimikyu. Od czasu swojego debiutu często straszy Meowtha.

Mimikyu jak dotąd nie jest zbytnio przywiązany do swojej trenerki, często odmawia wykonywania jej rozkazów. Zazwyczaj spędza czas poza swoim Pokeballem, spacerując i robiąc to, co mu się podoba, np. pływa (SM012). Jak widać również w SM014, Mimikyu odmówił posłuszeństwa wysłany do walki z Vulpixem Lillie. Jak wynika ze słów Jamesa, Mimikyu nie pali się do walki z przeciwnikami innymi niż Pikachu Asha. Jednakże z biegiem czasu, Mimikyu stał się coraz bardziej posłuszny Jessie, co widać, gdy stanął do walki z Dugtrio DJ Leo, czy Totem Alola Raticate.

Znane Ataki

Nazwa ataku Po raz pierwszy użyty
Jessie Mimikyu Shadow Claw.png
Używając Cienistego Pazura
Figle SM003
Cienisty Pazur SM003
Kula Cienia SM003
Drewnianiy młot SM003

Galeria

Ciekawostka

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Mimikyu.

Ciekawostki

Szablon:Pokemony Jessie

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki