Fandom

Pokémon Wiki

Mimi

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:Mimi Audino.png
Mimi pojawiła się w odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?.

Oficer Jenny spytała Iris i Christie czy zechciałyby obejrzeć Audino Mimi po tym jak Audino zaczęły znikać z miasta. Mimi była zaniepokojona tym, że jej Audino zniknie. Christie i Iris zapewniły ją, że mają wszystko pod kontrolą i umieściły urządzenie śledzące jej Audino. Jej najgorsze obawy się spełniły, kiedy Audino zaczął zachowywać się dziwnie i zostawił ją.

Po rozwiązaniu wypadku zakłada się, że Mimi otrzymała Audino z powrotem.

Pokémony

Audino
200pxDebiut: Dokąd poszedłeś, Audino? Audino Mimi był podejrzewany, że zostanie następną ofiarą przypadku zniknięć Audino. Iris i Christie oglądały go i umieściły na nim urządzenie śledzące tak, że nawet jeśli ucieknie, będą mogli go znaleźć. Wkrótce Audino zaczął zachowywać się dziwnie i zostawił Mimi. Dołączył do dwóch innych Audino i udał się do tajnej bazy Zespołu R i jednocześnie starał się zrzucić Asha i przyjaciół z ich szlaku. Po tym jak Roggenrola użył Kamiennego Ostrza na dźwięk ze sztucznymi falami, Audino połączył siły z innymi Audino, które zwabił Zespół R i razem pokonali ich przy pomocy połączonego ataku.
Ataki
Ruchy Audino nie są znane, ale wiadomo, że zna Psychiczny Cios, Hiper Promień, Kulę Cienia, Lodowy Promień lub Słoneczny Promień.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki