Fandom

Pokémon Wiki

Mime Jr. Jamesa

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mime Jr. Jamesa
コジロウのマネネ Kojirō's Manene
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy James
Miejsce złapania Stary domek wakacyjny Jamesa w pobliżu Safranii
Obecna lokalizacja Baza Zespołu R
Historia
Debiut Kochany, mały James!
439MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Mime Jr. Jamesa to trzeci Pokémon złapany przez Jamesa z Zespołu R w serii Advanced Generation, po Cacnei i Chimecho.

Historia

James złapał Mime Jr.'a przez przypadek w odcinku Kochany, mały James!, po tym celowo wszedł do pustego Poké Balla, który spadł na podłogę. Mime Jr. wcześniej mieszkał ze starą parą, która opiekowała się starym domem wakacyjnym rodziny Jamesa, James udał się tam, gdy jego Chimecho zachorował. Mime Jr. miał sympatię do Jamesa, przebywając z nim w nocy, gdy siedział przy Chimecho. James był wdzięczny za to i powiedział Mime Jr.'owi, że ma dobre serce. Kiedy nadszedł czas na opuszczenie Jamesa, Chimecho był jeszcze chory, więc zdecydował się pozostawić go pod opieką starej pary. Kiedy sięgnął do kieszeni, aby zostawić Poké Ball Chimecho, pusty wypadł, a Mime Jr. wskoczył do niego i stał się Pokémonem Jamesa.

Plik:James And Mime Jr.png
Mime Jr., jako Pokémon mim, naśladuje to, co ludzie. Podobnie jak Chimecho przed nim, regularnie wstawia się na końcu motta Zespołu R. Widać go dość często poza Poké Ballem, podobne do Chimecho. Niektórzy ludzie odnoszą się nawet do Mime Jr.'a jak do "piątego członka Zespołu R", bo za "czwartego" jest uważany Wobbuffet Jessie. Mime Jr. pozostaje wystarczająco długo w Zespole R i uczestniczy w nim.

James wygrał konkurs na orientację Pokémonów z Mime Jr.'em w odcinku Poza ubitą ścieżką.

W odcinku Starzy rywale, nowe sztuczki, Jessie używała go podczas rundy apelowej Pokazów. Jessie rozkazała użyć Mime Jr.'owi Tańca Chaosu, a po przechowywaniu energii przez kilka sekund stworzył ogromną wersję tego ataku, że wszyscy (sędziowie, publiczność, a nawet Marian) tańczyli. Imponujący pokaz pozwolił Jessie przejść do finału.

Był on używany w walce w parze z Carnivine'em Jamesa w Wielkim Festiwalu Sinnoh w odcinku Kiedy los zatacza koło..., gdzie James był dumny widząc, że wygrali rundę.

Po tym jak trio Zespołu R skończyło podróżować po Sinnoh, James został zmuszony do zostawienia Mime Jr.'a w siedzibie Zespołu R, ponieważ nie jest to Pokémon z Unova i przyciągałby niechcianą uwagę na trio.

Osobowość i charakterystyka

Mime Jr. jako Pokémon pantomima naśladuje to, co ludzie robią. Jak Chimecho przed nim, regularnie wstawia się na końcu motta Zespołu R ze słowami "Mime, mime". go dość powszechnie poza Poké Ballem. Mime Jr., podobnie jak Chimecho, rzadko pozwala Jamesowi na walkę. Niektórzy ludzie nawet uważają Mime Jr.'a za "piątego członka Zespołu R", ponieważ jego zachowanie jest podobne do Wobbuffeta Jessie, który jest uważana za "czwartego członka". Mime Jr. ma świetne relacje ze swoim trenerem.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Stosowane przez Naśladowanie

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki