Fandom

Pokémon Wiki

Miltank Whitney

3142strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Miltank Whitney
アカネのミルタンク Akane's Miltank
Whitney Miltank.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy Whitney
Obecna lokalizacja Z Whitney
Historia
Debiut Rozgrywka w Goldenrod
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Miltank Whitney jest głównym Pokémonem bitewnym Whitney.

Historia

Miltank pojawiła się w odcinku Rozgrywka w Goldenrod, gdzie walczyła z Ashem Ketchumem w bitwie na stadionie. Z mocnym Walcem, Miltank była w stanie łatwo pokonać Pokémony Asha i tym samym pokonać go.

Miltank pojawiła się również w odcinku Starcie w mleczarni, gdzie Ash dowiedział się, że powodem tego, że Miltank była tak silna jest to, że była przeszkolona za pomocą Walca, by toczyć się w górę i w dół stromego zbocza.

Następnie, Zespół R pojawił się, by ukraść wszystkie Pokémony z gigantycznego wzgórza. Ash użył Totodile'a do tworzenia otworów w ziemi, aby spowolnić mechanizm, a następnie wykorzystał Pikachu, by zadać ostateczny cios. Zdał sobie sprawę, że mógł skorzystać z tej samej strategii w walce z Whitney.

Ash użył Cyndaquila do zmęczenia Miltank, a Totodile Wodną Bronią kopał rowy, aby powstrzymać Walca Miltank, a następnie została ona pokonana przez Pikachu. Dzięki tej wygranej Ash zdobył Odznakę Równiny.

Później, Miltank pojawiła się w fantazji Lyry w odcinku Walka o dwuwalkę wraz Whitney, jak również z Mortym i jego Gengarem, gdy Lyra wspomniała, że kolejną bitwę w Sali stoczy z jednym z tych Liderów.

Ruchy

Miltank używa Walca Ruch Pierwsze pojawienie
Miltank Rollout.png
Walec Rozgrywka w Goldenrod

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki