Fandom

Pokémon Wiki

Mightyena

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Mightyena jest Pokémonem typu mrocznego. Ewoluuje z Poochyeny.

Biologia

Fizjologia

Mightyena ma typowo wilczy pysk, który jest uzbrojony w ok. 30 ogromnych kłów. Na obu policzkach można dostrzec czarne trójkąty. Posiada spiczaste uszy obrośnięte krótkim, atłasowym, białym futerkiem od zewnątrz, a w środku czarnym. Oczy są koloru czerwonego, nad nimi znajdują się dwia czarne pręgi. Tułów tego Pokémona ma niewielką, aczkolwiek mocną klatkę piersiową obrośnięta srebrną sierścią. Górna część pokryta bujnym czarnym futerkiem, ogon puszysty, łapy do połowy jasnoszare, dalej pokryte sierścią podobną do tej z grzbietu. Ostre pazury, wprost dopasowane do ataku Cienistego Pazura.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Mightyeny pokonują wrogów z doskonale skoordynowaną pracą zespołową.

Zachowanie

Mightyeny zazwyczaj mają bardzo lojalnych naturę. W naturze jest to zwierzę grupowe. Jeśli uzna, że trener jest bardzo doświadczony, będzie wykonywać rozkazy bez problemu. Mightyena jest podatny na lizanie twarzy ludzi, jak pies. Mightyena daje wyraźne sygnały, kiedy przygotowuje się do ataku - zaczyna głęboko warczeć, a następnie spłaszcza ciało.

Siedlisko

Gatunek ten żyje w obszarach trawiastych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Mightyena nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Wydaje się, że jest wszystkożerny.

W anime

Ważniejsze występy

Mightyena po raz pierwszy pojawił się w odcinku To warto zapamiętać.

W filmie Jirachi: Spełnione Marzenia, Butler posiadał Mightyenę, którego używa w swoich aktach.

W fimie Zoroark: Mistrz Iluzji, Joe był właścicielem Mightyeny.

Drugoplanowe role

Mightyena pojawił się w wielu epizodycznych rolach.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG011 Mightyena, Gryzący Pokémon. Mightyeny są ewolucyjną formą Poochyen. Żyją w stadach, polują razem, żeby zdobyć łup.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki