Fandom

Pokémon Wiki

Mick

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:Mick.png
Mick (jap. ニック Nick) to postać z odcinka Battling the Bully!. Mick był nieśmiałym chłopcem, który nie miał zbyt wiele zaufania, aż do dnia, w którym Pikachu spadł z nieba i w jego ramiona. Ten poraził go prądem ze strachu, więc Mick pomyślał, że musi być pre-ewolcują Zekroma. Zaczął pokazać go swoim przyjaciołom: Glennowi i Seanowi. Jednak Sean zidentyfikował go jako Pikachu, a Mick odszedł z Pikachu. Następnie, związany z nim, spotkał Asha, Iris i Cilana, którzy szukali Pikachu. Ash następnie uczył Micka walczyć, pozwalając mu korzystać Pikachu, a Ash używał Krokoroka, a później Tepiga. Mick był zachwycony, że nauczył się walczyć, a potem wrócił do walki z Glennem i Seanem. Trzech chłopaków stoczyło podwójną walkę: Sean i Glenn używali Scolipede'a i Seismitoada należących do ojca Seana, a Mick używał Pikachu i Krokoroka. Mick zwyciężył w meczu. Potem zobaczył, jak Ash złapał Krokoroka i pożegnał się z grupą.

Pokémony

Pożyczone

Pikachu
200pxDebiut: Battling the Bully!

Osobny artykuł: Pikachu Asha

Pikachu spadł Mickowi z nieba prosto w jego ręce. Ze strachu poraził go piorunem, przez co Mick myślał, że jest on pre-ewolucją Zekroma. Gdy spotkał Asha i przyjaciół, używał Pikachu do walki z Pokémonami Asha. Pod opieką Micka walczył w parze z Krokorokiem w podwójnej walce i wygrał.

Ataki
Piorun, Szybki Atak, Stalowy Ogon i Elektro Kula*

Krótko używane

Krokorok
200pxDebiut: Battling the Bully!

Osobny artykuł: Krokorok Asha

Mick dowodził Krokorokiem w okularach podczas podwójnej bitwy.

Ataki
Kamienne Ostrze i Gryzienie*

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki