FANDOM

Miasto Oreburgh
クロガネシティ Kurogane City
225px
Miasto Oreburgh
Region Sinnoh
Lider Roark
Typ Kamienny
Odznaka Węgielna Odznaka
Debiut Przyszłość nabiera kształtów

Miasto Oreburgh jest miastem położonym w centrum Sinnoh. Jest to miejsce jednej z sal w Sinnoh, prowadzonej przez Roarka. To tutaj trenerzy otrzymują Węgielną Odznakę.

Oreburgh to miasto górnicze obdarzone w znaczące zasoby naturalne. W Oreburghu znajduje się Muzeum Górnictwa.

Kopalnia też znajduje się w Oreburghu i jest prowadzona przez Roarka. Jest jednym z najważniejszych elementów w mieście, jak również głównym źródłem energii miasta.

File-Coal Badgej
Sala Oreburgh jest oficjalną Salą w Oreburghu. Jest ona oparta na Pokémonach typu Kamień. Liderem Sali jest Roark. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Węgielną Odznakę.

Miasto Oreburgh pojawia się w odcinkach Przyszłość nabiera kształtów! - Sposób na Rampardosa!.

Paul wyzwał Roarka do walki z liderem w Przyszłość nabiera kształtów!. Ash oglądał ten mecz, a w następnym odcinku sam przegrał z Roarkiem, mimo że Paul wygrał jego starcie. Po ciężkim szkoleniu i otrzymaniu porad od Dawn, Ash ponownie zakwestionował Roarka. Tym razem wygrał mecz, zdobywał odznakę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki