Fandom

Pokémon Wiki

Miasto Oreburgh

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Miasto Oreburgh
クロガネシティ Kurogane City
225px
Miasto Oreburgh
Region Sinnoh
Lider Roark
Typ Kamienny
Odznaka Węgielna Odznaka
Debiut Przyszłość nabiera kształtów

Miasto Oreburgh jest miastem położonym w centrum Sinnoh. Jest to miejsce jednej z sal w Sinnoh, prowadzonej przez Roarka. To tutaj trenerzy otrzymują Węgielną Odznakę.

Oreburgh to miasto górnicze obdarzone w znaczące zasoby naturalne. W Oreburghu znajduje się Muzeum Górnictwa.

Kopalnia też znajduje się w Oreburghu i jest prowadzona przez Roarka. Jest jednym z najważniejszych elementów w mieście, jak również głównym źródłem energii miasta.

Węgielna Odznaka
Sala Oreburgh jest oficjalną Salą w Oreburghu. Jest ona oparta na Pokémonach typu Kamień. Liderem Sali jest Roark. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Węgielną Odznakę.

Miasto Oreburgh pojawia się w odcinkach Przyszłość nabiera kształtów! - Sposób na Rampardosa!.

Paul wyzwał Roarka do walki z liderem w Przyszłość nabiera kształtów!. Ash oglądał ten mecz, a w następnym odcinku sam przegrał z Roarkiem, mimo że Paul wygrał jego starcie. Po ciężkim szkoleniu i otrzymaniu porad od Dawn, Ash ponownie zakwestionował Roarka. Tym razem wygrał mecz, zdobywał odznakę.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki