FANDOM

Miasto Hearthome
ヨスガシティ Yosuga City
225px
Miasto Hearthome
Region Sinnoh
Lider Fantina
Typ Duch
Odznaka Odznaka Reliktu
Debiut Nie mów hop, Dawn

Miasto Hearthome to miasto w regionie w Sinnoh. Jest to miejsce jednej z sal w Sinnoh, prowadzonej przez Fantinę. To tutaj trenerzy otrzymują Odznakę Reliktu.

Zawody Dwuwalk Miasta Hearthome to turniej, w którym Ash, Brock i Dawn wzięli udział. Gospodarzem zawodów jest Enta. Nagrodą są dwa Kojące Dzwonki, po jednym dla każdego zwycięzcy.

File-Relic Badgep
Sala Hearthome jest oficjalną salą w mieście Hearthome. Jest ona oparta na Pokémonach Duchach. Liderką Sali jest Fantina. Trenerzy, którzy ją pokonają otrzymują Odznakę Reliktu.

Miasto Hearthome pojawia się w odcinku Nie mów hop, Dawn. Ash próbuje wejść do Sali Hearthome, ale Liderki Sali nie ma. Dawn występuje w Pokazach Hearthome i przegrywa w pierwszej rundzie. Zoey przegrywa z Nando w finale.

Później, Ash, Dawn i Brock występują w Zawodach Dwuwalk. Ash jest w parze z Paulem, Dawn z Conwayem, a Brock z Holly. Wszyscy wygrywają bitwy w pierwszej i drugiej rundzie. Po drugiej rundzie, Paul wypuszcza swojego Chimchara ze względu na niemożność wykorzystania z Pożaru podczas walki. Następnie Chimchar został złapany przez Asha. Dawn i Conway przechodzą do finału, podczas gdy Paul i Ash walczą przeciwko Brockowi i Holly. Ash i Paul przechodzą do finału. W finale, Ash i Paul wystawiają Chimchara i Elekida, a Conway i Dawn - Heracrossa i Buizela. Elekid przekształca się w Electabuzza, który pomaga Ashowi i Paulowi wygrać bitwę.

Ash spotkał się z Fantiną po powrocie do Hearthome w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! i walczył z nią w odcinku Z tarczą czy na tarczy?, gdzie pokonał ją i zdobył odznakę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki