Fandom

Pokémon Wiki

Miasto Hearthome

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Miasto Hearthome
ヨスガシティ Yosuga City
225px
Miasto Hearthome
Region Sinnoh
Lider Fantina
Typ Duch
Odznaka Odznaka Reliktu
Debiut Nie mów hop, Dawn

Miasto Hearthome to miasto w regionie w Sinnoh. Jest to miejsce jednej z sal w Sinnoh, prowadzonej przez Fantinę. To tutaj trenerzy otrzymują Odznakę Reliktu.

Zawody Dwuwalk Miasta Hearthome to turniej, w którym Ash, Brock i Dawn wzięli udział. Gospodarzem zawodów jest Enta. Nagrodą są dwa Kojące Dzwonki, po jednym dla każdego zwycięzcy.

Odznaka Reliktu
Sala Hearthome jest oficjalną salą w mieście Hearthome. Jest ona oparta na Pokémonach Duchach. Liderką Sali jest Fantina. Trenerzy, którzy ją pokonają otrzymują Odznakę Reliktu.

Miasto Hearthome pojawia się w odcinku Nie mów hop, Dawn. Ash próbuje wejść do Sali Hearthome, ale Liderki Sali nie ma. Dawn występuje w Pokazach Hearthome i przegrywa w pierwszej rundzie. Zoey przegrywa z Nando w finale.

Później, Ash, Dawn i Brock występują w Zawodach Dwuwalk. Ash jest w parze z Paulem, Dawn z Conwayem, a Brock z Holly. Wszyscy wygrywają bitwy w pierwszej i drugiej rundzie. Po drugiej rundzie, Paul wypuszcza swojego Chimchara ze względu na niemożność wykorzystania z Pożaru podczas walki. Następnie Chimchar został złapany przez Asha. Dawn i Conway przechodzą do finału, podczas gdy Paul i Ash walczą przeciwko Brockowi i Holly. Ash i Paul przechodzą do finału. W finale, Ash i Paul wystawiają Chimchara i Elekida, a Conway i Dawn - Heracrossa i Buizela. Elekid przekształca się w Electabuzza, który pomaga Ashowi i Paulowi wygrać bitwę.

Ash spotkał się z Fantiną po powrocie do Hearthome w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! i walczył z nią w odcinku Z tarczą czy na tarczy?, gdzie pokonał ją i zdobył odznakę.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki