Fandom

Pokémon Wiki

Miasto Fortree

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miasto Fortree
ヒワマキシティ Hiwamaki City
250pxMiasto Fortree
Region Hoenn
Lider Winona
Specjalizacja Typ Latający
Odznaka Odznaka Pióra
Debiut Kto teraz leci?

Miasto Fortree to miasto, mniej więcej między Mauville i Lilycove, w regionie Hoenn. Na zachodzie znajduje się Instytut pogody.

Mieszkańcy miasta żyją w domach na drzewach i poruszają się przez system mostów linowych, które wiszą w koronach drzew. Ze względu na wysiłek fizyczny potrzebny do takiego stylu życia, wszyscy są zdrowi i sprawni, a przez zachowanie środowiska naturalnego Fortree, są oni w stanie żyć bliżej dzikich Pokémonów niż mieszkańcy większości innych miast. Intensywne opady deszczu nasycają gleby i pozwalają, by drzewa rosły wysoko. Dlatego drzewa w Fortree są więc znacznie wyższe niż gdzie indziej.

Ash i jego przyjaciele przebywali w Fortree w odcinku Kto teraz leci?, podczas festiwalu z okazji dzikich Pokémonów Latających, a także w odcinku Podniebna walka!, gdzie Ash zdobył Odznakę Pióra od Liderki Sali, Winony.

Miejsca

Sala Fortree

Feather Badge.png
Osobny artykuł: Sala Fortree

Sala Fortree jest oficjalną salą w Fortree. Jest ona oparta na Pokémonach latających. Liderem Sali jest Winona. Trenerzy, którzy ją pokonają, otrzymują Odznakę Pióra.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki