Fandom

Pokémon Wiki

Miasto Canalave

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miasto Canalave
ミオシティ Mio City
Canalave City anime.png
Miasto Canalave
Region Sinnoh
Lider Byron
Typ Stalowy
Odznaka Odznaka Kopalni
Debiut Zamieszanie w wielkim mieście!

Miasto Canalave jest miastem w regionie Sinnoh. Canalave znajduje się na łańcuchu wysp.

Stara Cukiernia położona jest w Canalave. Tutaj ludzie mogą za pomocą instrukcji i składników zrobić Stary Piernik. Jest prowadzona przez automatyczny głos.

Odznaka Kopalni
Sala Canalave jest oficjalną salą w Canalave. Jest ona oparta na Pokémonach Stalowych. Liderem Sali jest Byron. Trenerzy, którzy go pokonają otrzymują Odznakę Kopalni.

Miasto po raz pierwszy pojawia się w odcinku Zamieszanie w wielkim mieście!, gdzie Ash i jego przyjaciele, dzięki przelotowi zeppelinem, docierają w końcu niemal do miasta. Niestety, dzięki kolejnej zagrywce Zespołu R, dzieciaki zostają rozdzielone od ich Pokémonów.

W kolejnym odcinku w Canalave działy się dziwne rzeczy - mieszkańcy miasta mieli ciągłe koszmary, przez co nie mogli zasnąć. Niektórzy podejrzewali nawet, że stać może za tym mroczny Pokémon - Darkrai. Grupa raduje miasto z opresji dzięki innemu legendarnegu stworku, Cresselii.

W Uważajcie na Rotoma!, Ash i inni odwiedzają starą cukiernię i spotykają Rotoma, a później Ash toczy walkę w siłowni i wygrywa. Tutaj też Swinub Dawn osiąga finalne stadium ewolucji.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki