FANDOM

149MS Dragonite
Pokémon
Mew 151MS
#150
Generacja I
Mewtwo
ミュウツー

Mewtwo

150MS
Mewtwo

Pokémon Genetyczny
Typy
Psycho
Zdolności
Pressure Unnerve
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
122.0 kg 2.0 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body02 Plik:F150.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Mewtwo

Mewtwo (ang. dosł. "Mew dwa", jap. ミュウツー Myutsuu) - popularny wśród fanów legendarny Pokémon typu psychicznego, wokół którego krąży wiele legend.

Fizjologia

Mewtwo jest dwunożnym Pokemonem o fioletowo-szarym ciele. Posiada długi, gruby fioletowy ogon, a jego ręce i nogi zakończone są okrągłymi zgrubieniami. Na głowie widoczne są dwa podobne do rogów wyrostki. Bardzo charakterystycznymi cechami wyglądu Mewtwo są jego zimne, purpurowe oczy (które stają się niebieskie podczas walki) oraz dziwny "przewód" wychodzący z głowy, przypominający dodatkową szyję. Podejrzewa się, że jest to drugi rdzeń kręgowy, zwiększający przepływ krwi i wzmacniający ataki psychiczne Mewtwo.

Umiejętności i zachowanie

Jego serce jest zimne jak głaz, a sam Mewtwo nie czuje żadnych emocji poza chęcią pokonania swoich przeciwników. Jest to jednak wynik genetycznych eksperymentów, jakie przeprowadzono na jego DNA. Niektórzy twierdzą, że w jego oczach widać smutek po stracie kogoś bliskiego. Potrafi lewitować, porozumiewać się telepatycznie i przejąć kontrolę nad czyimś umysłem. By zwiększyć swoje moce pozostaje bezruchu. Dla najbliższych jest ogromnie opiekuńczy.Istnieje oficjalnie tylko jeden taki Pokémon; jest on wynikiem połączenia DNA człowieka (Gym leader Blaine) i Pokémona (Mew) w stosunku 99:1*. Siła DNA Mew powoduje, że Mewtwo może być w 100% uznany za Pokémona i nadaje mu oszałamiającą siłę psychiczną, jednak sposób myślenia Mewtwo jest typowy dla ludzi. Mewtwo posiada niespotykaną siłę psychiki co czyni go najpotężniejszym pokemonem. Został stworzony przez naukowców z Zespołu R na zlecenie Giovanniego. Chociaż jest klonem Mew nie ma zdolności transformacji.

Legendarne Pokémony