FANDOM

149MS Dragonite
Pokémon
Mew 151MS
#150
Generacja I
Mewtwo
ミュウツー Mewtwo
150MS
Mewtwo

Pokémon Genetyczny
Typy
Psycho
Zdolności
Pressure Unnerve
Ukryta Zdolność

Steadfast Mega Mewtwo X Insomnia Mega Mewtwo Y
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
122,0* kg

127,0* kg
33,0* kg

2,0* m

2,3* m
1,5* m

Statystyki
Mewtwo
HP
106
Atak
110
Obrona
90
Sp. Atak
154
Sp. Obrona
90
Szybkość
130

Mega Mewtwo X

HP
106
Atak
190
Obrona
100
Sp. Atak
154
Sp. Obrona
100
Szybkość
130

Mega Mewtwo Y

HP
106
Atak
150
Obrona
70
Sp. Atak
194
Sp. Obrona
120
Szybkość
140
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 Plik:F150.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Mewtwo
Mewtwo (jap. ミュウツー Mewtwo) - legendarny Pokémon typu Psycho wprowadzony w generacji I. Może Mega Ewoluować w dwie różne formy: Mega Mewtwo X przy użyciu Mewtwonitu X (ma w tej formie dodatkowo typ Walka) oraz Mega Mewtwo Y przy użyciu Mewtwonitu Y.

Biologia

Fizjologia

Mewtwo jest dwunożnym Pokémonem o fioletowo-szarym ciele. Posiada długi, gruby fioletowy ogon, a jego ręce i nogi zakończone są okrągłymi zgrubieniami. Na głowie widoczne są dwa podobne do rogów wyrostki. Bardzo charakterystycznymi cechami wyglądu Mewtwo są jego zimne, purpurowe oczy (które stają się niebieskie podczas walki) oraz dziwny "przewód" wychodzący z głowy, przypominający dodatkową szyję. Podejrzewa się, że jest to drugi rdzeń kręgowy, zwiększający przepływ krwi i wzmacniający ataki psychiczne Mewtwo.

Różnice płci

Mewtwo to bezpłciowy Pokémon.

Specjalne umiejętności

Mewtwo potrafi lewitować, porozumiewać się telepatycznie i przejąć kontrolę nad czyimś umysłem. Jest też jedynym Pokémonem zdolnym do opanowania posunięcia Psystrike.

Zachowanie

Jego serce jest zimne jak głaz, a sam Mewtwo nie czuje żadnych emocji poza chęcią pokonania swoich przeciwników. Jest to jednak wynik genetycznych eksperymentów, jakie przeprowadzono na jego DNA. Niektórzy twierdzą, że w jego oczach widać smutek po stracie kogoś bliskiego. By zwiększyć swoje moce pozostaje bezruchu. Dla najbliższych jest ogromnie opiekuńczy. Chociaż jest klonem Mew nie ma zdolności transformacji.

Legendarne Pokémony