Fandom

Pokémon Wiki

Mew

3039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Mew
ゴルダック Mew
Mewtwo Chikorita
300px
Numer narodowy 151
Mew.png
Typ Psychiczny
Gatunek Pokémon myszoskoczek
Waga 40.0kg
Wzrost 0.4m
Płeć ♂0%♀0%

Mew- Jest legendarnym Pokemonem typu psychicznego. Legendarny stworek z jaskini legendarnych Pokemonów. Ma niesamowity refleks, jest bardzo rzadki i nadal większość ludzi uważa go za fikcję. Może przybrać wygląd każdego Pokemona, dzięki czemu ma możliwość nauczyć się wszystkich ruchów, prócz Smoczego Meteoru. Pierwszy Mew narodził się z wybuchu ogromnej kuli wszechświata. Wówczas do każdego umysłu Pokemona napłynęła psychiczna fala, zwiastująca im narodziny gigantycznej mocy.

Matka Jessie, członkini zespołu R,próbowała go odszukać lecz w trakcie poszukiwań zaginęła.

Wygląd

Kształt różowego ciała tego Pokemona kojarzy się z Myszoskoczkiem - posiada on bowiem charakterystyczne, skoczne łapy, długi ogon (który u Mew zakończony jest owalnym zgrubieniem) oraz parę krótkich rąk. Ma również parę trójkątnych uszu oraz duże, niebieskie oczy.

Zachowanie

Jako że tylko kilkoro ludzi na świecie (w tym Ash) miało szczęście go spotkać, niewiele wiadomo o jego zachowaniu. Mew uchodzi za niezwykle inteligentnego i ciekawskiego Pokemona. Ludzie wierzą, że pozwala się zobaczyć tylko tym, którzy mają czyste serce ale to nieprawda gdyż podczas pierwszego filmu z Mewtwo uciekł przed Zespołem R nie znikając. Uwielbia się bawić i wygłupiać, ma także niezwykle radosne i optymistyczne usposobienie. Udziela się ono wszystkim, którzy znajdują się w otoczeniu tego Pokemona. Posiada w sobie DNA każdego pokemona oraz zdolność przekształcania się w nie. Jego futro jest tak malutkie,że zobaczyć można je dopiero pod mikroskopem. Może przebywać pod wodą, a także unosić się swobodnie w powietrzu. Zwabić go można śpiewając kołysanki. Potrafi sprawiać, że jest niewidzialny.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki