FANDOM

150MS Mewtwo
Pokémon
Chikorita 152MS
#151
Generacja I
Mew
ミュウ

Mew

151MS
Mew

Pokémon Myszoskoczek
Typy
Psycho
Zdolności
Brak Brak
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
4.0 kg 0.4 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body02 Plik:F151.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Mew

Mew - nowo odkryty Pokémon typu psychicznego. Mityczny Pokémon z Jaskini Legendarnych Pokemonów. Jak większość legend jest bezpłciowy i nie posiada żadnych ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Mew swym wyglądem przypomina młodego zwierzaka w formie embrionalnej. Co warte zauważania, większość ssaków wygląda w tej fazie podobnie, a po urodzeniu wiele z nich wydaje podobne, piskliwe dźwięki. Jest jasnoróżowy. Zwykle jego kolor jest wyjątkowo jasny. Wersja shiny posiada kolor jasnoniebieski.

Zachowanie i umiejętności specjalne

Jako że tylko kilkoro ludzi na świecie miało szczęście go spotkać, niewiele wiadomo o jego zachowaniu. Mew uchodzi za niezwykle inteligentnego i ciekawskiego Pokemon. Ludzie wierzą, że pozwala się zobaczyć tylko tym, którzy mają czyste serce. Uwielbia się bawić i wygłupiać, ma także niezwykle radosne i optymistyczne usposobienie. Udziela się ono wszystkim, którzy znajdują się w otoczeniu tego Pokemona. Posiada w sobie DNA każdego pokemona oraz zdolność przekształcania się w nie. Jego futro jest tak malutkie,że zobaczyć można je dopiero pod mikroskopem.Może przebywać pod wodą a także unosić się swobodnie w powietrzu.Zwabić go można śpiewając kołysanki. Potrafi sprawiać,że jest niewidzialny.Język Mew to raczej plątanina wyrazów "ju" i "miju".

Wydawane przez Mew dźwięki brzmią jak piśnięcia. Charakterystycznym gestem Mew jest śmiech. Stworzonko chwyta się obiema łapkami za pyszczek i chichocze.Ma niesamowity refleks. Jest bardzo rzadki i wiele osób nadal uważa go jedynie za złudzenie optyczne. Może przybrać postać każdego Pokémona. Dzięki temu potrafi nauczyć się wszystkich ataków (Prócz tych dla określonej grupy pokemonów, jak np. Draco Meteor czy Secret Sword).

Pierwszy Mew narodził się z wybuchu ogromnej kuli energii wszechświata. Wówczas do każdego umysłu Pokémona napłynęła psychiczna fala, zwiastująca im narodziny gigantycznej mocy. Także Arceus wyczuł skupisko niezwykłej siły gdzieś w głębi ciemnej jaskini, mogącej zniszczyć wszystkie żywe stworzenia. Nastały sekundy prawdy. Wszystkie Pokémony musiały zjednoczyć się umysłowo, by zapobiec klęsce. Złączywszy swą moc, zamknęły niebezpieczną energię w postaci niewielkiego, niewinnie wyglądającego stworzonka, które tak naprawdę okazało się potężnym pokémonem.

W TCG

Legendarne Pokémony