FANDOM

Metro Walk
バトルサブウェイ Battle Subway
Battle Subway anime
Stacja metra
Region Unova
Debiut Taktyka Meowtha!

Metro Walk to obiekt znajdujący się w Nimbasa, w Unova. Z ośmiu linii metra na Stacji Metra siedem jest przeznaczone do walk.

Na krótko metro pojawiło się w odcinku Taktyka Meowtha!, gdy Jessie i James rozpoczęli kolejny etap swojej misji. Kontynuowali misję w odcinkach Purrloin, słodziak czy oszust?, Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! i Walka na górze Bearticów!. W Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! ich działania zostały dostrzeżone przez Emmeta i jego brata Ingo poprzez biurowanie bezpieczeństwa. W Walka na górze Bearticów!, bliźniacy znaleźli przyczynę zakłóceń i dostrzegli Zespół R, ale stracili duet pośród cieni tuneli metra.

W odcinkach Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, Ash, Iris, Cilan i Meowth używali pociągów metra jako środków transportu do Centrum Pokémon. Po tym jak pociąg został zatrzymany ze względu na manipulowanie przełącznikami Zespołu R, grupa spotkała Emmeta i Ingo. Gdy odpoczywali w Centrum Pokémon, Zespół R wykonał swój plan do kradzieży wszystkich Pokémonów z Centrum Pokémon i używania metra jako środka ich transportu. Dzięki Ashowi i grupie, wszystko dobrze się skończyło, a Zespół R opuścił Nimbasa.

W Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, Cilan bierze udział w wyzwaniu Metra Walk, i udaje mu się wyzwać Emmeta i Ingo do dwuwalki z Ashem jako partnerem w bitwie. Jednak przegrywają.