Fandom

Pokémon Wiki

Metro Walk

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Metro Walk
バトルサブウェイ Battle Subway
Battle Subway anime.png
Stacja metra
Region Unova
Debiut Taktyka Meowtha!

Metro Walk to obiekt znajdujący się w Nimbasa, w Unova. Z ośmiu linii metra na Stacji Metra siedem jest przeznaczone do walk.

Na krótko metro pojawiło się w odcinku Taktyka Meowtha!, gdy Jessie i James rozpoczęli kolejny etap swojej misji. Kontynuowali misję w odcinkach Purrloin, słodziak czy oszust?, Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! i Walka na górze Bearticów!. W Beheeyem, Duosion i złodziej ze snów! ich działania zostały dostrzeżone przez Emmeta i jego brata Ingo poprzez biurowanie bezpieczeństwa. W Walka na górze Bearticów!, bliźniacy znaleźli przyczynę zakłóceń i dostrzegli Zespół R, ale stracili duet pośród cieni tuneli metra.

W odcinkach Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, Ash, Iris, Cilan i Meowth używali pociągów metra jako środków transportu do Centrum Pokémon. Po tym jak pociąg został zatrzymany ze względu na manipulowanie przełącznikami Zespołu R, grupa spotkała Emmeta i Ingo. Gdy odpoczywali w Centrum Pokémon, Zespół R wykonał swój plan do kradzieży wszystkich Pokémonów z Centrum Pokémon i używania metra jako środka ich transportu. Dzięki Ashowi i grupie, wszystko dobrze się skończyło, a Zespół R opuścił Nimbasa.

W Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!, Cilan bierze udział w wyzwaniu Metra Walk, i udaje mu się wyzwać Emmeta i Ingo do dwuwalki z Ashem jako partnerem w bitwie. Jednak przegrywają.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki