Fandom

Pokémon Wiki

Meteonit

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Meteonite.png

Meteonit

Meteonit (jap. メテオナイト Meteonaito, ang. Meteonite) — przedmiot pojawiający się w serii Czerń i Biel. Meteonit był głównym tematem misji Zespołu R od odcinka W cieniu Zekroma! do Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!.

Historia

W odcinku Trzech liderów, potrójne problemy!, Jessie, James i Meowth zostali przypisani do zgromadzenia energii z Fabryki Snów, misję przeprowadzono w następnym odcinku. Giovanni ujawnił, że będzie korzystać z energii, aby wyszukać podobne sygnatury i skontaktuje się z nimi wkrótce, by dać im więcej informacji.

Giovanni bezpośrednio poinformował Jessie, Jamesa i Meowtha o Meteonicie w odcinku Axew w opałach!. Wyjaśnił, że w czasach starożytnych, wielki Meteonit wszedł w atmosferę Ziemi i rozbił się, przez co na całym świecie można znaleźć jego kawałki, a największa część jest gdzieś w Unovie. Ponadto wyjaśnił, że Meteonit, nawet w małych kawałkach, może przeprowadzić ogromne ilości energii. Giovanni zlecił trio szukanie go. Zamierzał użyć go do dalszych planów podboju świata przez Zespół R.

W Domek dla Dwebble'a!, Pierce kazał trio włamać się do obiektu znanego jako Laboratorium Badawcze Antymonu w celu kradzieży danych na temat Meteonitu. Korzystając z serii urządzeń, trio pomyślnie wykonało zadanie. Później, w Przybywa brygada Trubbisha!, agent Zespołu R dał trio fałszywy Meteonit z instrukcjami, aby czekali na dalsze rozkazy. Po potwierdzeniu odebrania otrzymanej podróbki Meteonitu w Noc w muzeum miasta Nacrene!, Pierce przypisał trio włamanie się do muzeum, aby zamienić prawdziwy Meteonit fałszywym, co zrobili w odcinku Bitwa według Lenory!.

Dr Zager, nowy naukowiec Zespołu R, miał zbadać fragment Meteonitu i stało się to w odcinku Scraggy się wykluwa!. Odkrył, że - jak podejrzewał - składa się on z elementów, które nie zostały znalezione na naszej planecie. Gdy Meteonit zareagował na światło z badań, Zager podekscytowany oświadczył, że to jest to, czego szukał.

W Inwazja Venipede'ów!, Jessie, James, Meowth, Pierce i dr Zager przelecieli nad Pustynnym Kurortem przy użyciu małego Meteonitu do skanowania terenu w poszukiwaniu większego. Kiedy odkryte zostały impulsy energii w pobliżu destabilizacji, rój Venipede'ów uciekł z pustyni do Castelii. Później, Giovanni przybył do Unovy, aby osobiście nadzorować plany. Pod koniec odcinka, profesor Juniper udała się na pustynię w celu zbadania tego, co się stało.

Dwa niewyemitowane odcinki miały być punktem kulminacyjnym Zespołu R i jego dążenia do Meteonitu, dopóki nie zostały bezterminowo odroczone. W odcinku Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!, sekretarka Giovanniego powiedziała Jessie, Jamesowi i Meowthowi, że misja się skończyła i pozwoliła im robić to, na co mają ochotę w regionie Unova.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki