Wikia

Pokémon Wiki

Meowth Tysona

2885stron na
tej wiki
Komentarze5
Meowth Tysona
テツヤのニャース Tetsuya's Nyarth
Tyson Meowth.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Tyson
Miejsce złapania Ever Grande
Obecna lokalizacja Z Tysonem
Historia
Debiut Meowth na ratunek!
052MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Meowth Tysona jest głównym Pokémonem Tysona. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest to, że nosi buty na nogach i kapelusz lecz nie mówi tak jak meowth zespołu R.

Historia

Po pewnym czasie zaczętej podróży w Hoenn, Tyson widział Meowtha w lesie w pobliżu Ever Grande, kiedy to brał udział w ostrej walce z Persianem. Przegrał, a następnie został opuszczony przez swoją słabą kondycję. Tyson przyniósł Meowtha do domu i pomógł wrócić mu do zdrowia. Jako że podeszwy stóp Meowtha były obolałe, Tyson dał buty, aby pomóc mu chodzić. Meowth w końcu stał się jednym z najsilniejszych Pokémonów Tysona.

Meowth jest wystarczająco silny, aby ewoluować w Persiana, ale uparcie odmawia ze względu na swoją nienawiść do tego gatunku. W bitwie, swoją prędkość uzupełnia mocnymi pazurami co czyni go trudnym przeciwnikiem do pokonania. W walce z nim, Ash miał trudności z Piorunem Meowtha.

Kiedy Meowth z Zespołu R po raz pierwszy zobaczył Meowtha Tysona, był sceptyczny wobec butów, i gdy widział go w zasięgu wzroku, zazdrośnie podsycał jego niechęć do Meowtha Tysona. Jednakże, po usłyszeniu historii Meowtha Tysona, Meowth zmiękczył się do niego z powodu tej samej nienawiści do Persianów. Meowth był bardziej dumny z bycia Meowthem niż kiedykolwiek wcześniej, kiedy Meowth Tysona pokonał Pikachu Asha w walce.

Ruchy

Meowth używa Piorunów Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Ciosy Furii Meowth na ratunek!
Stalowy Ogon Meowth na ratunek!
Piorun Meowth na ratunek!
Siekanie W Beldumie siła!
Podwójny Zespół W Beldumie siła!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki