Fandom

Pokémon Wiki

Meowth Tysona

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Meowth Tysona
テツヤのニャース Tetsuya's Nyarth
Tyson Meowth.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Tyson
Miejsce złapania Ever Grande
Obecna lokalizacja Z Tysonem
Historia
Debiut Meowth na ratunek!
052MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Meowth Tysona jest głównym Pokémonem Tysona. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest to, że nosi buty na nogach i kapelusz lecz nie mówi tak jak meowth zespołu R.

Historia

Po pewnym czasie zaczętej podróży w Hoenn, Tyson widział Meowtha w lesie w pobliżu Ever Grande, kiedy to brał udział w ostrej walce z Persianem. Przegrał, a następnie został opuszczony przez swoją słabą kondycję. Tyson przyniósł Meowtha do domu i pomógł wrócić mu do zdrowia. Jako że podeszwy stóp Meowtha były obolałe, Tyson dał buty, aby pomóc mu chodzić. Meowth w końcu stał się jednym z najsilniejszych Pokémonów Tysona.

Meowth jest wystarczająco silny, aby ewoluować w Persiana, ale uparcie odmawia ze względu na swoją nienawiść do tego gatunku. W bitwie, swoją prędkość uzupełnia mocnymi pazurami co czyni go trudnym przeciwnikiem do pokonania. W walce z nim, Ash miał trudności z Piorunem Meowtha.

Kiedy Meowth z Zespołu R po raz pierwszy zobaczył Meowtha Tysona, był sceptyczny wobec butów, i gdy widział go w zasięgu wzroku, zazdrośnie podsycał jego niechęć do Meowtha Tysona. Jednakże, po usłyszeniu historii Meowtha Tysona, Meowth zmiękczył się do niego z powodu tej samej nienawiści do Persianów. Meowth był bardziej dumny z bycia Meowthem niż kiedykolwiek wcześniej, kiedy Meowth Tysona pokonał Pikachu Asha w walce.

Ruchy

Meowth używa Piorunów Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Ciosy Furii Meowth na ratunek!
Stalowy Ogon Meowth na ratunek!
Piorun Meowth na ratunek!
Siekanie W Beldumie siła!
Podwójny Zespół W Beldumie siła!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki