FANDOM

Meowth (jap. ニャース Nyarth) – Pokémon typu Normal wprowadzony w generacji I. Ewoluuje w Persiana na poziomie 28.

W Aloli, Meowth ma wariant regionalny typu Mrok. Ewoluuje w Alolańskiego Persiana poprzez przyjaźń.

Biologia

Fizjologia

Meowth jest koloru kremowego. Z przodu jego uszy są czarne, w środku zaś różowe. Palce tylnych łap i zakręcony koniec ogona są jasnobrązowe. Na czubku głowy ma złoty przedmiot, który nazywa "talizmanem". Na głowie ma też dwa "wąsy" i po dwa na obydwu policzkach. Przednie łapki są dość długie i są na nich po trzy, okrągłe palce. Meowth nie ma nosa. Ten Pokemon ma duże oczy z typowymi, "kocimi" źrenicami.

Zachowanie

Uwielbia błyszczące przedmioty.Nocami samotnie wędruje szukając takowych.Śpi całymi dniami,by oszczędzać energię na nocne wędrówki.Chowa swoje pazury w poduszeczkach,by skradać się bezszelestnie.

Meowth Alolański słynie ze sprytu i swojej wielkiej dumy. Dwie rzeczy, których naprawdę nienawidzi to zranienie jego dumy i brud na jego monecie. Jeśli się to zdarzy, popada w histerię!

Mówi się, że Meowthy, które były oferowane rodzinie królewskiej, żyły luksusem i odprężeniem, co doprowadziło ich do egoistycznej postawy i pychy. Spowodowało to zmianę formy Meowtha.

Środowisko naturalne

Meowth jest Pokémonem, który pierwotnie nie mieszkał w regionie Alola. Został on wysłany z linii królewskiej jako ofiara z innego regionu, a tylko nieliczni mogą mieć go jako partnera. Niegdyś rzadko Meowthy Alolańskie żyły dziko, gdy monarchia została zniszczona, a te stały się normalnymi Pokémonami, często inaczej postrzeganym i w regionie Alola, niż gdzie indziej.

Ewolucja

Meowth ewoluuje w Persiana na poziomie 26.

Meowth Alolański ewoluuje w Alolańskiego Persiana podczas zdobywana poziomu, gdy jest mocno przywiązany do trenera.

Meowth
Meowth
Poziom 28 Persian
Persian
Meowth Alola
Meowth Alolański
Przyjaźń + Poziom Persian Alola
Persian Alolański
Pokémony o nieprzemiennych formach