FANDOM

051MS Dugtrio
Pokémon
Persian 053MS
#052
Generacja I
Meowth
ニャース Nyarth
052MS
Meowth
Meowth
Meowth Alola
Meowth Alolański

Pokémon Drapiący kot
Typy
Normal Mrok
Alolański
Zdolności
Kolekcjoner Zniechęcenie
Ukryta zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
4,2 kg 0,4 m
Statystyki
HP
40
Atak
45
Obrona
35
Sp. Atak
40
Sp. Obrona
40
Szybkość
90
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 Plik:F052.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Meowth

Meowth to Pokemon "Drapiący Kot". W dzień zwykle śpi, w nocy zwiększa swoją aktywność poszukując błyszczących przedmiotów. Meowth ewoluuje w Persiana.

Wygląd

Meowth jest koloru kremowego. Z przodu jego uszy są czarne, w środku zaś różowe. Palce tylnych łap i zakręcony koniec ogona są jasnobrązowe. Na czubku głowy ma złoty przedmiot, który nazywa "talizmanem". Na głowie ma też dwa "wąsy" i po dwa na obydwu policzkach. Przednie łapki są dość długie i są na nich po trzy, okrągłe palce. Meowth nie ma nosa. Ten Pokemon ma duże oczy z typowymi, "kocimi" źrenicami.

Zachowanie

Uwielbia błyszczące przedmioty.Nocami samotnie wędruje szukając takowych.Śpi całymi dniami,by oszczędzać energię na nocne wędrówki.Chowa swoje pazury w poduszeczkach,by skradać się bezszelestnie.

Meowth Alolański

Meowth jest Pokemonem, który pierwotnie nie mieszkał w regionie Alola. Został on wysłany z linii królewskiej jako ofiara z innego regionu, a tylko nieliczni mogą mieć go jako partnera.

Meowth Alolański słynie ze sprytu i swojej wielkiej dumy. Dwie rzeczy, których naprawdę nienawidzi to zranienie jego dumy i brud na jego monecie. Jeśli się to zdarzy, popada w histerię!

Mówi się, że Meowthy, które były oferowane rodzinie królewskiej, żyły luksusem i odprężeniem, co doprowadziło ich do egoistycznej postawy i pychy. Spowodowało to zmianę formy Meowtha.

Niegdyś rzadko Meowthy Alolańskie żyły dziko, gdy monarchia została zniszczona, a te stały się normalnymi Pokemonami, często inaczej postrzeganym i w regionie Alola, niż gdzie indziej.

Pokémony o nieprzemiennych formach