Fandom

Pokémon Wiki

Meloetta (anime)

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Meloetta (jap. メロエッタ) to powtarzający się Pokémon w anime, który zadebiutował w odcinku Filmowy oddział obronny!.

Historia

Meloetta pierwotnie żyła wśród przodków Ridleya w Zatopionej Świątyni, czuwając nad Zwierciadłem Prawdy. Często musiała odpierać ataki innych, którzy ubiegali się o siłę zwierciadła. Ostatecznie Meloetta zapieczętowała świątynię - wraz ze Zwierciadłem Prawdy - i uciekła z plemieniem do lasu, gdzie wysiedlili się i żyli w pokoju.

Przez wiele lat Meloetta mieszkała w wiosce i ostatecznie zaprzyjaźniła się z Ridleyem, kiedy dorastał. Jednakże, w końcu została zaatakowana i złapana przez Zespół R. Ridley próbował ich zatrzymać, ale zanim zdążył to zrobić, Zespół R uciekł w helikopterze dr Zagera. Meloetcie udało się uciec z niewoli przez swoją możliwość bycia niewidzialną, zmuszając trio do rozpoczęcia poszukiwań.

W swoim debiucie, Meloetta została ściągnięta przez Zespół R do miasta Virbank. Dzięki zdolności stawania się niewidzialną udało jej się uciec i jakimś sposobem trafiła do Pokéwood. W magazynie za kulisami zauważa ją Ash; od tego momentu melodyjny Pokémon śledzi trenera.

Pojawiła się ponownie w odcinkach Koncertowe starcie w Virbank! (część 1) i Koncertowe starcie w Virbank! (część 2), gdzie obserwowała bitwę Asha przeciwko Roxie i była wyraźnie zadowolona z jego wygranej.

Meloetta pojawiła się ponownie w odcinku W imię miłości Meloetty!, gdzie została zaatakowana przez Zespół R. Meowth następnie próbował ją złapać w sieć elektryczną, ale zdążyła uciec. Jednakże została ranna i wędrowała w oszołomieniu po ulicy, gdzie niemal została przejechana przez Cynthię. Ash był w stanie rozpoznać Meloettę. Potem próbował uleczyć jej gorączkę. Gdy Iris i Cilan poszli szukać Oran Jogód, Ash pilnował ją.

Po tym jak Oshawott Asha wyszedł z Balla, natychmiast zakochał się w niej. Meloetta odzyskała trochę energii po zjedzeniu Oran Jagody od Emolgi. W tym czasie zarówno Emolga jak i Oshawott kłócili się ze sobą, a Meloetta zaczęła śpiewać, aby ich uspokoić. Później zniknęła po raz kolejny.

Po wylądowaniu we wschodniej części regionu w odcinku Piplup, Pansage i zaskakujące spotkanie!, podczas jazdy samochodem, Meloetta ponownie ujawnia się grupie. Pokémon jakby nigdy nic siada Ashowi na kolanach. Przez jakiś czas ponownie pozostaje w ukryciu, aby znów pojawić się, kiedy to grupa prezentuje sobie nawzajem swoje Pokémony. Wówczas Piplup Dawn zakochuje się w rzadkim Pokémonie, co rozpoczyna jego rywalizację z Oshawottem Asha. Podczas walki Cilana i Dawn, Meloetta jest zauroczona kombinacją ruchów stosowaną przez koordynatorkę.

Pojawia się ponownie w odcinku Wyprawa na Wyspę Onixów!, gdzie po raz pierwszy zmienia swoją formę, żeby pokonać Onixa Walką Wręcz.

W odcinku Tajemnica zaginięcia Cubchoo!, Meloetta z Ashem i jego przyjaciółmi pomaga Chrisowi znaleźć jego Cubchoo.

W odcinku Iris i Dragonite rozbójnik! użyła swojego śpiewu, by uspokoić Dragonite'a, który atakował grupę.

W odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, Meloetta obserwowała walki w Pucharze Juniorów i była bardzo zainteresowana walką Asha, świętując z nim radość po jego wygranej z Marris.

W Ponowne starcie autorytetów!, Meloetta życzyła Ashowi szczęścia w walce z Geraldo, a na końcu odcinka czekała na walkę Asha i Iris.

W odcinku Ash, Iris i Trip: Ostateczne starcie!, Meloetta oglądała walkę Asha i Iris. Na początku była bardzo zaniepokojona, ponieważ ataki Krokoroka nie były bardzo skuteczne, jednak była zadowolona, gdy ewoluował w Krookodile i pokonał Dragonite'a Iris.

W Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo! obserwuje bitwę Aldera z Tripem, podczas której jest podekscytowana i zaskoczona, a po bitwie towarzyszy Ashowi i jego przyjaciołom w ich podróży.

Później, w odcinku Droga do Humilau!, Meloetta towarzyszy Ashowi i jego przyjaciołom w podróży do miasta Humilau, aby zobaczyć bitwę Camerona i Marlona, którą wygrywa trener i otrzymuje swoją ósmą i ostatnią odznakę.

W Niepokój w żłobku!, Meloetta wykorzystała swój talent do śpiewania, aby uspokoić grupę Pokémonów w żłobku.

W odcinku Meloetta i Zatopiona Świątynia!, Meloetta walczyła z Krookodilem Asha, ale walka została przerwana przez Ridleya i jego Golurka. Po ataku Zespołu R, Meloetta wraz z Ashem i Pikachu została schwytana przez Giovanniego.

W następnym odcinku, Giovanni wezwał trio kami do walki z Meloettą. Po wielu nieudanych próbach Meloetcie udało się ich uspokoić przy użyciu piosenki. Po tym jak Zespół R wycofał się z Unovy, Meloetta w końcu spotkała się z Ridleyem i towarzyszyła mu z powrotem do wioski, ku wielkiemu smutkowi Oshawotta.

Osobowość i charakterystyka

Normalnie Meloetta jest bardzo nieśmiałym Pokémonem i ukrywa się przed obcymi. Jednak szybko nawiązuje przyjaźnie i jest gotowa pomóc przyjaciołom w razie potrzeby. Choć jest gatunkiem bezpłciowym, Meloetta ujawnia wiele kobiecych cech. Wydaje się, że zakochana jest w Ashu, podczas gdy sama podoba się Oshawottowi i Piplupowi. Mimo że jest nieśmiała w formie Arii, staje się silną wojowniczką po transformacji w formę Piruetu i może walczyć z przeciwnikami znacznie większymi od siebie.

Meloetta może używać swojego głosu, by uspokoić Pokémony wokół siebie. Posiada szczególne zdolności, aby być niewidoczną, ale widać ją w tym stanie przy użyciu odpowiedniego sprzętu, np. tego, którego używa Zespół R.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki